دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

آذری: کمیته انضباطی جرات ندارد/ طاهری مالیات بنگستون را نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: متاسفانه برای تیم‌های پرطرفدار مصلحت‌اندیشی می شود.
کد خبر : 135868

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این مسئله که بالاخره بابت مالیات جری بنگستون از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد یا نه، گفت: «آقای طاهری مدیرعامل پرسپولیس مالیات بنگستون را نمی‌دهد. گوش شنوایی هم وجود ندارد که بخواهد به حرف ما گوش دهد. به کمیته انضباطی شکایت کردیم و خواستیم به این مسئله مهم رسیدگی کند، اما وقتی جرات وجود نداشته باشد، به طور حتم رأیی صادر نمی‌شود.»


او ادامه داد: «وقتی یک تیم شهرستانی علیه تیم پرسپولیس شکایت می‌کند کسی نیست که بخواهد به تیم شکایت‌کننده کمک کند. ما 3 ماه پیش شکایت کردیم و هنوز رأیی صادر نشده است. آن وقت پرونده یک بازیکن لبنانی توسط مدیر برنامه‌هایش به کمیته انضباطی می‌رود و 20 دقیقه بعد علیه ذوب‌آهن رأی صادر می‌کنند.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: «بارها به مسئولان کمیته انضباطی گفته‌ام که شما حافظ منافع تمامی باشگاه‌ها هستید و باید جریان شکایت‌های همه را به صورت یکسان مورد بررسی قرار دهید. بیش از همه هم به صورت تلفنی به آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی گفته‌ام اما گوش شنوایی وجود ندارد. به دکتر اسدی نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال هم گفته‌ام که علیه تیم‌های پرطرفدار مصلحت‌اندیشی می‌شود. امیدوارم که این مماشات را کنار بگذارند و به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کنند. اگرچه تا به این لحظه که چنین اتفاقی نیفتاده است.»


او درباره اینکه ذوب‌آهن چه زمانی می‌تواند خود را به جمع مدعیان بالای جدول برساند، عنوان کرد: الان شرایط تیم ما خیلی خوب است. در 6 بازی قبلی فقط یک بازی را به نفت باخته‌ایم و 3 پیروزی در جام‌حذفی به دست آوردیم. برابر نفت‌ تهران هم تا دقایق پایانی برنده بودیم، اما به‌این دلیل باختیم که حریف از اشتباهات ما حداکثر استفاده را برد. این هفته هم در خانه تیم خوب و جوان صنعت‌نفت آبادان بازی داریم. تیمی که تا اینجا خیلی خوب عمل کرده و ثابت کرده که آمادگی آن را دارد تا رتبه خوبی در پایان فصل کسب کند.»


آذری افزود: «ما حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا در خوزستان نتیجه بسیار خوبی برابر صنعت‌نفت بگیریم و روند صعودی را که در حال طی کردن آن هستیم را ادامه دهیم. خوشبختانه بازی در خوزستان آن هم در ماه سوم پاییز از لحاظ آب و هوایی به سود ماست و می‌توانیم به کسب حداکثر امتیازات امیدوار باشیم.»


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اظهارنظر رسول خطیبی که گفته بود مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی را از ذوب‌آهن بگیرید، این تیم حرفی برای گفتن ندارد، تصریح کرد: «این بحث فنی است و خطیبی نظرش را گفته است. من ترجیح می‌دهم پاسخ فنی به آن ندهم اما معتقدم ما یک تیم هستیم که به همه بازیکنان خود نیاز داریم. به نظرم تمامی بچه‌ها با جان و دل در خدمت تیم هستند و ما موفقیت‌های خود را مرهون تلاش‌های همه بازیکنان ذوب‌آهن هستیم. البته مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی هم به نوبه خود تلاش کردند تا مهره موثری برای ذوب‌آهن باشند و ما از زحمات آنها تشکر می‌کنیم.»


آذری یادآور شد: «ما در روز بازی با ماشین‌سازی شاهد درخشش بازیکنان جوان تیم بودیم. علاوه بر رضا شکاری که گل پیروزی ما برابر حریف به ثمر رساند، مهران درخشان مهر هم در دفاع چپ عالی بازی کرد و گل سالم او متاسفانه آفساید اعلام شد. وگرنه ما در 90 دقیقه برنده می‌شدیم. به طور کلی مجموعه ذوب‌آهن به گونه‌ای است که همه اعضای آن به دنبال اهداف شاگاه هستند و ما به آینده تیم خود می‌بالیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته