دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1395 - 13:44

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان مسابقات کارکنان و اعضای هیات علمی استان سمنان شد + تصاویر

در مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد دانشگاهی شاهرود، تیم بانوان شاهرود توانست در رشته بدمینتون به مقام قهرمانی دست یابد.
کد خبر : 135672

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: «مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به مدت 2 روز و با شرکت 55 ورزشکار در قالب 4 تیم از واحدهای دانشگاهی شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.»



علیرضا عرب اسماعیلی افزود: «در این مسابقات و در رشته بدمینتون بانوان، تیم شاهرود به مقام قهرمانی دست‌یافت و دامغان دوم شد. در انفرادی نیز گرمسار اول، شاهرود دوم و سمنان و شاهرود به‌طور مشترک سوم شدند. در بخش دوبل هم دامغان اول، سمنان دوم و شاهرود و دامغان مشترکا به مقام سومی رسیدند.»



وی ادامه داد: «در رشته تنیس روی میز آقایان و در بخش تیمی، واحد دانشگاهی سمنان قهرمان شد و دامغان و شاهرود به مقام دومی و سومی اکتفا کردند. در بخش انفرادی این مسابقات هم سمنان مقام اول و دوم را از آن خود کرد و دامغان سوم شد.»



عرب اسماعیلی گفت: «در بین خواهران در همین رشته، تیمی حاضر نبود و در انفرادی نیز گرمسار اول و شاهرود مقام دومی و سومی را به خود اختصاص داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته