دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سقوط مرگ‌بار متهم از طبقه سوم پلیس آگاهی

سارق جوان که پس از دستگیری به آخر خط رسیده بود، در اتاق بازجویی پلیس از طبقه سوم پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران خود را به پایین پرت کرد.
کد خبر : 135605

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از شرق، عقربه‌ها ساعت ١٢:٣٠ پنجشنبه ٢٧ آبان‌ سال جاری را نشان می‌داد که مأموران اداره مبارزه با سرقت پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، از متهم ٢٠ساله که روز ٢٣ آبان‌ در جریان یک کیف‌قاپی از زنی ٨٠ساله دستگیر کرده بودند، بازجویی کردند. این سارق جوان درحالی‌که روی صندلی نشسته بود و افسر پرونده او را برای افشای دیگر جرائم احتمالی‌اش مورد بازجویی قرار داده بود، ناگهان صحنه هولناکی را رقم زد.
دزد جوان که به آخر راه رسیده بود، وقتی دید پنجره اتاق بازجویی باز است و افسر پرونده سرگرم نوشتن اعترافاتش است، در یک لحظه از روی صندلی بلند شد و با دویدن به سمت پنجره، خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرد. با مرگ سارق جوان، تیمی از مأموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس، سجاد منافی‌آذر، از شعبه سوم دادسرای امور جنایی، برای تحقیقات بیشتر در پایگاه سوم پلیس آگاهی حاضر شدند.
بازپرس ویژه قتل در تحقیقات ابتدایی، دستور بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته را صادر کرد که در مشاهده فیلم‌ها مشخص شد سارق‌ کیف‌قاپ درحالی‌که دستبند و پابند نداشته، روی صندلی اتاق افسر پرونده در حال اعتراف بوده که ناگهان در یک چشم‌به‌هم‌زدن خود را از پنجره اتاق به پایین پرت می‌کند.
بنا بر این گزارش، بازپرس منافی‌آذر در این مرحله دستور داد تا جسد متهم جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی‌قانونی منتقل تا علت مرگ وی مشخص شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: بازجویی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب