دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خطیبی: رجب‌زاده و تبریزی را از ذوب‌آهن بگیرید بهم می‌ریزد/ از چند بازیکنم ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مقابل ذوب آهن هر وقت گل خوردیم جبران کردیم و گل سوم هم وقت نداشتیم که جبران کنیم و از چند بازیکن واقعا ناراحتم. 
کد خبر : 135547

به گزارش گروه ورزشی آنا،رسول خطیبی پس از شکست 3 بر 2 مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در نشست خبری دیروز شرکت کنم. به ذوب آهن و تیم داوری تبریک می‌گویم. تیم من باخت ولی داور واقعا قضاوت خوبی داشت. هرچند گل سومی که خوردیم می‌توانست آن ضربه خطا نباشد. با این حال داور قضاوت منطقی داشت.


وی ادامه داد: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم و احسنت می‌گویم به آنها. از ذوب آهن رجب‌زاده، تبریزی را بردارید این تیم بهم می‌ریزد اما از تیم ماشین‌سازی پیام صادقیان،مانوئل، ادسون و... مصدوم داشتیم که با این حال ماشین‌سازی خوب بازی کرد. در این بازی هم هر وقت گل خوردیم جبران کردیم و گل سوم هم وقت نداشتیم که جبران کنیم و از چند بازیکن واقعا ناراحتم.


خطیبی تاکید کرد: یکی از بازیکنان که از او ناراحتم اسلامی است. خیلی ناراحتم روی تک تک گل‌هایی که خوردیم تمرین کرده بودیم. از بقیه بازیکنانم راضی هستم. تیم ما عالی بود و کار بزرگی مقابل ذوب آهن قهرمان انجام دادیم آن هم در حالی که چندین بازیکن مصدوم داشتیم.


سرمربی ماشین‌سازی در مورد اعتراضش به داوری در جریان مسابقه گفت: در مورد داوری اعتراضی نداشتم . سوال حاشیه‌ای نپرسید. من در یک صحنه معتقد به پنالتی بودم. البته بین نیمه با داور هم صحبت کردم. در تاریخ فوتبال و این 5 سالی که من مربی بوده‌ام این اتفاق رخ داده که ما چندین بازیکن مصدوم داشته باشیم و شما اگر مربی باشید و یازده بازیکن مصدوم داشته باشید چه می‌کنید؟! آسیب شناسی کرده‌ایم که چرا بازیکنان‌مان مصدوم شده‌اند. به جز سه بازیکن که دو بازیکن شکستگی دست داشتند یکی هم مچش در رفت بقیه بازیکنان به خاطر سرما خوردگی، یک هفته تمرین نکرده‌اند و بعد از بازگشت به تمرین مصدوم شدند. در محل تمرین ما جایی برای دوش گرفتن نداریم و در سرما بعد از تمرین عرق می‌کنند و سرما می‌خورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته