دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1395 - 13:42
سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد

تشکیل اردوگاه اسکان اضطراری زائران اربعین در مرز مهران/ 3 کشته در حادثه واژگونی سواری پژو

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی،‌ گفت: اردوگاه اسکان اضطراری زائرین در مرز مهران با حضور نمایندگان سازمان امداد و نجات چند استان تشکیل شد.
کد خبر : 135480

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به واژگونی سواری پژو در کیلومتر 70 محور پلدختر به اندیمشک اظهار کرد: این حادثه ساعت 8:43 صبح امروز به وقوع پیوست و منجر به حادثه‌دیدن 5 مسافر شده است.


وی افزود: در اثر این تصادف سه مسافر جان خود را از دست داده و 2 نفر نیز مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.


سخنگوی سازمان امداد و نجات در مورد ارائه خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی گفت: از 17 آبان تا‌کنون حدود 20 هزار نفر به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر مراجعه کرده و از خدمات امدادی و سرپایی همچون کنترل قند و فشارخون همچنین پانسمان بهره‌مند شده‌اند.


مرتضوی اضافه کرد: در این مدت بیش از 270 حادثه به وقوع پیوسته که حدود 150 نفر مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی از خدمات لازم بهره‌مند شدند.


وی با اشاره به ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری زائران اربعین در مرز مهران تصریح کرد:‌ نیروهای امدادی هلال‌احمر از استان‌های مختلف به سمت مرزهای کشور اعزام شدند که خدمات لازم را به زائرین حسینی ارائه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته