دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1395 - 12:54

گشایش مرکز توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم‎

مرکز توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آزاداسلامی واحد جهرم با حضور دکتر جمال الدین الوانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان فارس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 135267

به گزارش خبرنگار آنا، بهره‌برداری این مرکز برخوردار از استادان توانمند و امکانات بروز علمی در حوزه علوم پزشکی، گامی بلند در بهبود کیفیت آموزشی به شمار می‌آید.


الوانی در بازدید از دانشکده پرستاری و مامایی واحد جهرم از روند آموزشی این دانشکده و گروه آموزشی خبره و مجرب آن ابراز رضایت کرد.


وی در این سفر در بازدید از قسمت های مختلف آموزشی و پژوهشی این دانشکده همچون آزمایشگاه ها، سالن پراتیک (کارگاه آموزش اصول و فنون پرستاری)، اتاق های مشاوره پرستاری و مامایی و کلاس های آموزشی، اظهار کرد: واحد جهرم از امکانات خوب و اساتید هیات علمی مجرب و با رتبه علمی بالا و پتانسیل مناسب برخوردار است.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد که این واحد پتانسیل ایجاد رشته های دیگری همچون علوم آزمایشگاهی، هوشبری و فوریت های پزشکی با توجه به توسعه علوم پزشکی در شهرستان جهرم را داراست.


وی از کتابخانه مجهز پرستاری و مامایی واحد جهرم هم دیدن کرد. این کتابخانه با برخورداری از کتاب ها و منابع علمی و ژورنال های پرستاری جدید همچون مجلات آمریکن ژورنال 2016، از جمله قسمت هایی بود که مورد توجه الوانی قرار گرفت.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان فارس با برگزاری چند جلسه با دکتر سید کورش سرورزاده رئیس واحد و اساتید این دانشکده از نزدیک در جریان روند آموزشی و پژوهشی واحد و مشکلات این حوزه قرار گرفت.


رشته های پرستاری و مامایی از جمله رشته های قدیمی واحد جهرم است که علاقه مندان بسیاری در بین داوطلبان دانشگاهی دارد چنانکه خدمات مطلوب آموزشی و پژوهشی این دو رشته همه ساله باعث جذب دانشجویان بومی و غیربومی زیادی می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب