دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تالیف کتاب «اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی» از سوی عضو هیات علمی واحد ممقان

عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان موفق به تالیف کتاب «اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی» شد.
کد خبر : 135037

مهدی رجبیون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «کتاب حاضر در زمینه مهندسی پزشکی مطابق با یافته‌های روز و همگام با مراجع معتبر علمی دنیاست.»


عضو هیات علمی واحد ممقان، مهمترین هدف از تالیف این کتاب را ارائه اطلاعات نوین، همسو با مطالب نشریات معتبر بین المللی، آخرین یافته های مجامع علمی و پایگاه‌های اطلاعاتی و کتب منتشره بروز عنوان کرد.


وی افزود: «انگیزه دیگر برای تالیف این کتاب فقدان مرجع فارسی معتبر برای دانشجویان رشته مهندسی پزشکی در زمینه مفاهیم رایانه و شبکه بود که سعی کردیم این خلاء را برطرف کنیم.»


رجبیون از سال 88 عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان بوده و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی پزشکی دانشکده برق و کامپیوتر از دانشگاه تهران اخذ کرده و اکنون در مقطع دکتری مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) واحد علوم و تحقیقات مشغول به تحصیل است.


وی موفق به ارائه 3 مقاله در کنفرانس‌های بین المللی داخلی و 2 مقاله در کنفرانس‌های بین المللی خارجی در کشورهای مالزی (2010 م) و آمریکا (2009 م ) شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته