دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 14:05

برنامه‌های اجرایی شورای فرهنگی واحد پارس‌آباد مغان در اردیبهشت

با توجه به مناسبت‌های ماه اردیبهشت، شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان با حضور اعضای شورا و مدعوین و بخشنامه های ارسالی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برنامه های اجرایی خود را مشخص کرد.
کد خبر : 13385

به گزارش خبرنگار آنا، در این جلسه، رئیس واحد پارس آباد مغان الگو قرار دادن فضائل و مکارم اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) را توسط قشر بانوان خواستار شد و با توجه به اهداف عالی دانشگاه که همان تعلیم، تربیت، آموزش و پژوهش است، گفت: بی شک اگر مردی موفق و پژوهشگر و عالم معرفی و شناخته می شود، پرورش یافته زن است و حامی بزرگی همچون زن یا مادر داشته و دارد.


دکتر اکبر جعفری با تقدیر از برنامه های اجرایی به مناسبت روز زن و هفته زن از همکاران، خواستار ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و سیره ائمه معصومین (ع) توسط بانوان اساتید دانشگاهی شد و گفت : اگر دانشگاه ها و مراکز تعلیم و تربیت در همین راستا حرکت و اقدام کنند بی شک جامعه اسلامی در تمامی حوزه های علمی ، فرهنگی و آموزشی پیشرو و الگو خواهد بود.


رئیس واحد پارس آباد با تبریک پیشاپیش هفته معلم به اساتید دانشگاه و معلمان گفت: شخصیت شهید مطهری یک الگوی جهانی برای اساتید دانشگاه و حوزه است که پردازش به این شخصیت موجب دستیابی و درک تفکرات ارزشمند این شهید بزرگ خواهد بود.


جعفری با اشاره به بخشنامه ارسالی از سوی سازمان در همین راستا نیز گفت:اجرای این بخشنامه گامی است در راستای زنده کردن یاد و نام این شهید و ارزشی کردن دانشگاه ها که تفکرات اساتید دانشگاه را در مسیر تعالی و رشد و پیشرفت و شناخت اسلام قرار می دهد.


در این نشست، اعضای شورا و معاونت های واحد نظر و ایده های خود را در اجرای برنامه های پیشرو ارائه دادند و این واحد دانشگاهی برنامه های اجرایی اردیبهشت سال جاری را مشخص کرد.


به پاس قدردانی از زحمات بانوان دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و برگزاری همایش تکریم بانوی بزرگ اسلام از این عزیزان و مادران شهدای شهرستان تقدیر خواهد شد.


به مناسبت 5 اردیبهشت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان، دانشگاهیان شهرستان و آزاد اسلامی واحد پارس آباد برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا در محل یادمان شهدای گمنام حضور خواهند یافت.


برگزاری مراسم ایام البیض و اعتکاف و حضور دانشگاهیان و دانشجویان در این مراسم


دعوت از نماینده ولی فقیه در استان برای حضور در مراسم ایام البیض و هفته معلم در دانشگاه


برگزاری برنامه های اجرایی در مناسبت های مذهبی (ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع))در سطح واحد


گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه


برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب خوانی از آثار شهید دکتر مطهری


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته