دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1395 - 15:40

چهارمین «بازارچه خیریه ایمان» با همکاری گروه خون و سرطان واحد پزشکی تهران برگزار می‌شود

فوق‌تخصص سرطان‌شناسی و رئیس بیمارستان بوعلی از برگزاری چهارمین «بازارچه خیریه ایمان» با همکاری گروه خون و سرطان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آبان سال جاری خبر داد .
کد خبر : 133030

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر آرش جنابیان با بیان اینکه بازارچه مردم نهاد «ایمان» در حمایت از افراد مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج برگزار می‌شود، اظهار کرد:«این مجموعه متشکل از افراد نیکوکار و خیرین نوعدوستی است که براساس اهداف تعریف شده برای دستیابی جامعه به سلامت و بهداشت تلاش می‌کنند.»


مدیرگروه خون و سرطان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران درباره انگیزه و هدف ازهمکاری گروه خون و سرطان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با موسسات آموزشی و سایر سازمان های مردم نهاد ملی و بین اللملی که در گوشه و کنار جوامع انسانی برای دستیابی مردم به سلامت و بهداشت تلاش می کنند تصریح کرد: «گروه خون و سرطان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران در راستای اهداف و همگام با اعضای خیر و نیکوکار این مجموعه با این باور فعالیت می‌کند که هیچ فردی مبتلا به سرطان و سایر بیماریهای صعب‌ العلاج نشود و بیماران مبتلا نیز هر چه زودتر و بهتر درمان شده و فعالیتهای روزمره خود را از سرگیرند و افق آینده را زیبا و انسانی و براساس توانمندی های خود ترسیم کنند.»


این استاد سرطان شناسی از عموم دانشگاهیان و مردم خیرو نیکوکار درخواست کرد تا با حضور گرم خود در بازارچه امسال نیز گرما بخش دلهاى بیماران نیازمند باشند.


تاریخ برگزاری «چهارمین بازارچه خیریه ایمان» پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آبان سال جاری از ساعت 11 صبح الی6 بعد ازظهر به آدرس: زعفرانیه. خیابان طاهری. خیابان البرز کوه.کوچه امینیان. پلاک۱ ) است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب