دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1395 - 12:58
مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

بازداشت رئیس محیط زیست پاکدشت در حین ارتکاب جرم

مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست از بازداشت رئیس محیط زیست پاکدشت در حین ارتکاب جرم خبر داد و گفت: در راستای مبارزه و برخورد قانونی با فساد اداری و مالی و در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اخذ رشوه از صاحبان صنایع و مراجعان، با رئیس محیط زیست پاکدشت برخورد شد.
کد خبر : 132985

رضا جزینی زاده، مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای رویکرد سازمان حفاظت محیط زیست و تاکید رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر سالم‌سازی مجموعه و محیط کار، نظارت‌ها به صورت دقیق صورت می‌گیرد بر همین اساس بدون اغماض با هرگونه فساد اداری و مالی در این سازمان برخورد قضایی و قانونی صورت می‌گیرد.


مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: هم‌اکنون پرونده آقای «ع.ع» توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و متهم در بازداشت موقت بسر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.


وی افزود: با توجه به اینکه ما یک دستگاه نظارتی و حاکمیتی هستیم بر همین اساس وظیفه حراست پیشگیری، پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی است برهمین اساس برای پیشگیری از این موضوع به صورت دوره‌ای به پرسنل آموزش داده می‌شود بنابراین هیچ تخلفی از چشم سازمان محیط زیست دور نیست و به صورت جدی با آن مبارزه و برخورد می کند.


وی از هموطنان خواست در صورت برخورد با هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست موضوع را به اداره کل حراست سازمان محیط زیست اطلاع دهند و این سازمان آمادگی دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان را دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فساد اداری
ارسال نظر
قالیشویی ادیب