دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1395 - 14:03

ایستگاه‌های مترو شهید صیاد شیرازی و شهید زین الدین را بانوان مدیریت می‌کنند

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از مدیریت زنان در اتاق کنترل ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی و شهید زین الدین خبر داد.
کد خبر : 132707

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده، با بیان اینکه در راستای سیاست‌های ابلاغی مبنی بر اینکه به زنان متناسب با تحصیلات و توانایی آنان، شغل مناسب داده شود، گفت: بر همین اساس امور مرکز فرمان ایستگاه‌های شهید صیاد شیرازی و شهید زین الدین در دو شیفت کاری به بانوان سپرده شده است.
وی افزود: کنترل قطارها، مدیریت فاصله گذر، زمان‌بندی حرکت قطارها و مانیتورینگ حرکت از جمله اموری است که این بانوان باید در اتاق کنترل ایستگاه آنها را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه این بانوان دوره‌های لازم برای گرفتن این مسئولیت را گذرانده‌اند، خاطر نشان کرد: در کنار آنها یکی از افراد قدیمی نیز حضور دارد تا تجربیات کاری خود را انتقال دهند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: این کار برای اولین بار در خط سه مترو تهران به صورت عملیاتی در این دو ایستگاه اجرایی شد و در آینده سایر بانوان شرکت هم با گذراندن و تکمیل دوره‌های آموزشی می‌توانند در ایستگاه‌های دیگر در این سمت مشغول به کار شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: زنان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته