دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1395 - 09:43

مراسم بزرگداشت پروفسور ساروخانی عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت استاد بزرگ جامعه شناسی ایران و عضوهیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فردا برگزار می‌شود.
کد خبر : 132593

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت پروفسور ساروخانی چهارشنبه 19 آبان به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی این سازمان برگزار می‌شود.


پروفسور باقر ساروخانی دارای مدرک دکتری دولتی (دتا) در جامعه‌شناسی از دانشگاه سوربن فرانسه با درجه بسیار عالی است. وی تاکنون بیش از 160 کتاب، مقاله، تحقیق به زبان‌های فرانسه، انگلیسی و فارسی به رشته تحریر درآورده است.


از جمله فعالیت‌های بیش از نیم قرن استاد ساروخانی در آموزش و پژوهش در سطوح ملی و بین المللی می‌توان از بیش از 30 کتاب پژوهشی در بیش از 10 حوزه علمی و پژوهشی همچون حوزه‌های مهاجرت‌های اجباری (نمونه ایرانیان بازگشته از عراق)، جوانان ایران، مسائل و نیازها، کودکان و رسانه‌های جمعی و اشتغال زنان، تنگناها و مسائل آن نام برد.


وی اکنون در حوزه‌های مختلفی همچون روش‌شناسی در جامعه شناسی، روش‌های کیفی جامعه‌شناسی، روش‌های تحقیق در جامعه شناسی، جامعه‌شناسی خانواده و جامعه‌شناسی ارتباطات در سطوح دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه تهران مشغول به تدریس است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته