دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1395 - 09:15

حضور موفق دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در کنگره‌های ملی و بین‌المللی

سرپرست انجمن علمی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در گزارشی از حضور چشمگیر و ارائه 9 مقاله از سوی دانشجویان پزشکی و اعضای فعال هیات موسس این انجمن علمی در هفدهمین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور و خبر داد .
کد خبر : 131987

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جواد نعمتیان ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های معنوی و مالی دانشگاه می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت‌های چشمگیر علمی و پژوهشی دانشجویان در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.


در هفدهمین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور و هفتمین کنگره بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تاریخ 16 تا 19 شهریور سال جاری برگزار شد،جمعی از اعضای فعال و عضو هیات موسس انجمن علمی دانشجویان پزشکی با ارائه 9 مقاله مشارکت فعالانه و حضوری موفق داشته اند.


اسامی دانشجویان شرکت کننده در این کنگره علمی عبارتند از: یکتا پارسا، تینا پارسا، هدی آریان و حمید زعفرانی آرانی به عنوان ارائه دهنده مقاله بصورت سخنرانی و المیرا بریمی زاده و مائده علیا به عنوان ارائه دهنده مقاله به صورت پوستر و یکتا پارسا و تینا پارسا که به عنوان داور در این کنگره علمی حضور یافته اند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته