دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1395 - 16:32

ایجاد کرسی اخلاق و قرآن در دانشگاه آزاداسلامی واحد شهر قدس

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد شهر قدس با توجه به هدیه آیت الله هاشمی در مسابقات قرآن و عترت اظهار کرد: «در راستای منویات وی که رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی هستند در واحد شهر قدس با همکاری امام جمعه آمادگی برگزاری کرسی اخلاق و قرآن را داریم که این نشست‌ها را در مسجد پیامبر اعظم اجرا کنیم.
کد خبر : 131923

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه بررسی و عملکرد اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرستان قدس، سبحانی مدیر آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، ولایت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس، دکتر حسین حسن پور درویشی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد شهر قدس، مهندس هاشمی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد واحد قدس، دکتر حمید مظفری معاون پژوهش و فناوری واحد، دکتر حصارکی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد و جمعی از اعضای هیات همراه از بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس تشکیل شد.


در این جلسه مصوب شد که چاپ کتاب شهدای شهرستان قدس در دو جلد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، برگزاری اردوهای علمی و تفریحی و برگزاری سمینار دانشجویان شاهد در واحد شهر قدس صورت گیرد.


رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد شهر قدس در این جلسه کتاب شهدای شهرستان قدس را ارائه و رونمایی کرد. این کتاب به کوشش دکتر سعید قنبری، دکتر محمدرضا حصارکی در دو جلد آماده بهره برداری شده است.


حسن پور درویشی گفت: «در این واحد 719 دانشجوی فرزندان شاهد و ایثارگر داریم که 30 نفر از این افراد دانشجوی ممتازند و تعداد 24 نفر از این دانشجویان در مقطع دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.


سبحانی مدیر آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران نیز اعلام کرد: «بر اساس بازدیدهای محرمانه که به صورت نامحسوس از واحد شهر قدس و سایر دانشگاه‌های آزاد و دولتی داشتیم، واحد رودهن و واحد شهر قدس در دو بخش بکارگیری نیروی انسانی، کاهش تعداد دانشجویان مشروطی بالا بردن عدد دانشجویان ممتاز که در واحد شهر قدس 5/19درصد بوده است و رعایت حجاب و پوشش مناسب دانشجویان بخش ایثارگر و شاهد، وضعیت فرهنگی مطلوب این دانشجویان و جایگاه آموزشی فوق‌العاده امن و ایمن در واحد شهر قدس را داشتیم؛ جا دارد که از تلاش و زحمات رئیس واحد شهر قدس و ارتباط دلسوزانه و صمیمانه وی با دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته