دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1395 - 11:23
در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ /2

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در شعار «مرگ برآمریکا» با ملت ایران هم‌صدا شدند + تصاویر

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی همراه با ملت ایران فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
کد خبر : 131483

به گزارش خبرنگار آنا از خورموج، استادان،کارکنان، دانشجویان، اعضای بسیج دانشجویی و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در روز 13 آبان همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی(ره) پس از عبور از خیابان ابوطالب و خیابان مصلی شهر خورموج با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.


راهپیمایان علاوه بر میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.


در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری در 9 ماده قرائت و بند بند آن با ذکر الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار آنا گفت: «آمریکا و ایادی استکبار جهانی از وحدت ایرانیان در هراسند. حضور در راهپیمایی سیزده آبان نشانگر وحدت ملی است و آمریکا و ایادی استکبار جهانی از وحدت ایرانیان می‌ترسند.»


این مسئول اضافه کرد: «دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ضمن تجدید با آرمان‌های حضور امام بیت مجدد خود را با مقام معظم رهبری اعلام و تا آخرین قطره خون خود از استکبارستیزی دست بر نخواهند داشت.»


وی یادآور شد: «ملت ایران گوش به فرمان مقام عظمای ولایت است و دانشجویان نیز با تبیین بیانات معظم له، در این حماسه سیاسی شرکت کردند.»


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضور پرشور داشتند.


همزمان با سراسر کشور در یوم ا... 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی اعضاء هیات رئیسه، استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه حضور پرشوری داشته و همگام با همه ملت ایران ظلم و دخالت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار را محکوم کردند.


دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان همراه با سایر اقشار مردم شهرستان در مراسم راهپیمایی13آبان شرکت کردند.


به گزارش خبرگزاری آنا از گلپایگان، مسئولان این واحد دانشگاهی با گرامیداشت یوم الله 13آبان، روز دانش‌آموز و روز ملّی مبارزه با استکبارجهانی، همراه با اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان گلپایگان در این مراسم باشکوه شرکت کردند.


استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانخوار و هم پیمانانش زدند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به مناسب سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز همگام با مردم سراسر کشور با شور حسینی و روحیه استکبارستیزی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر خشم و انزجار خود را اعلام کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود همگام و همدوش با دیگر اقشار، مردم همیشه در صحنه شهرستان لنگرود در راهپیمایی عظیم روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند


دکتر فیروزان سرپرست واحد لنگرود با گرامی داشت یو الله 13 آبان شرکت در این راهپیمایی را میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعلام کرد.


وی افزود: روز دانش آموز یادآور حماسه عظیم امام خمینی(ره) علیه استکبار جهانی است و حضور ما دانشگاهیان در کنار دانش آموزان مشت محکمی بر استکبار جهانی خواهد بود. این جانب این روز را به همه دانش آموزان و دانشجویان گرامی تبریک گفته و از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت خواهانم.


دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان بار دیگر با حضور گسترده و پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه تجدید میثاق کردند.


دانشجویان، استادان و کارکنان واحد پارس آباد با تجمع در محوطه دانشگاه و حرکت دسته جمعی دوش به دوش همشهریان و ملت غیور در راهپیمایی 13 آبان شرکت و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبران اعلام کردند.


دانشگاهیان با پخش بیانیه ای توسط بسیج دانشجویی و بسیج اساتید واحد در حمایت از حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیام عظیم روز 13 آبان از استادان، دانشجویان، فرهنگیان، کسبه، بازاریان و کشاورزان و عموم مردم شریف ایران برای شرکت در این حرکت عظیم و دشمن شکن قدردانی کردند.


همزمان با یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نیز همگام با مردم انقلابی ودانش آموزان و مسئولان ارگانها و ادارات شهرستان قشم با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرایل جنایات استکبار جهانی امریکای جنایتکار را محکوم کردند.


در این راهپیمایی علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم با تشریح ابعاد مختلف یوم الله 13 آبان بر گرامیداشت این روز بزرگ تاکید کرد و با اشاره به نقش فرزندان عرصه دیپلماسی کشورمان در کشاندن شش کشور مطرح جهانی به پشت میز مذاکره و قبولاندن حق هسته ای ایران به جهانیان، گفت: وزیر خارجه مقتدر کشورمان در این مذاکرات با صراحت به جهانیان اعلام کرد که هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنید و این سخنان صریح نشان از اقتدار ایران در این مذاکرات داشت.


به گفته وی ملت بزرگ ایران با روحیه غیرت و عزت مندی و با حفظ روحیه استکبار ستیزی خود در پی ساختن ایرانی قدرتمند، صنعتی و موفق در 1404 است.


وی اعلام کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، هر نهضتی که در نقاط مختلف جهان به وقوع می پیوست به یکی از قدرت های غرب و شرق وابسته بود اما امام امت (ره) به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران، این معادلات را به هم ریخت و برای نخستین بار انقلابی در جهان رقم خورد که به هیچ یک از قدرت های جهانی وابسته نبود و این افتخاری برای ایرانیان است.


هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در پایان راهپیمایی همراه با دانش آموزان سما با قرائت فاتحه بر قبور شهدا یاد آنان را گرامی داشتند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر همگام و هم صدا با سایر اقشار جامعه و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.


به مناسبت سال روز مبارزه با استکبار جهانی و سیزده آبان دانشجویان، استادان و کارکنان این مرکز دانشگاهی همراه با اقشار مختلف مردم در سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و با حضور در این راهپیمایی ضد استکبار و ضد آمریکایی یاد و خاطره دانش آموزان شهید و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشتند.


شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با در دست داشتن پلاکاردهایی با همین مضمون رأس ساعت 8 صبح از میدان بسیج شهرستان تا هنرستان امام رضا (ع) حرکت کردند.


سخنرانی سخنرانان در این، مراسم ،قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های این مراسم بود.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضور پرشور داشتند.


همزمان با سراسر کشور ودر روز مبارزه با استکبار جهانی هیات رئیسه، استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضوری پرشور داشته و همگام با همه ملت ایران ظلم و دخالت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار را محکوم کردند.


استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند


دکتر خراسانی پاریزی رئیس واحد بافت با گرامی داشت یوم الله 13 آبان شرکت در این راهپیمایی را میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعلام کرد.


مراسم 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر برگزار شد.


جامعه دانشگاهیان واحد عجب شیر همگام و همراه با دیگر آحاد مردم غیور و شهید پرور شهرستان عجب شیر در اجتماع عظیم یوم الله 13 آبان در مسجد جامع شهرستان عجب شیر حضور یافتند.


جامعه رئیس، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی روز پنجشنبه با شرکت حماسی خود در این راهپیمایی باشکوه ضمن لبیک به مقام معظم رهبری، خشم و انزجارخویش را علیه سیطره جویان و غارتگران بین المللی به نمایش درآوردند و یاد و خاطره شهدای دانش آموز 13 آبان را گرامی داشتند.



مسئولان، کارکنان، استادان، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سما اهواز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.


همزمان با مردم سراسر کشور در یوم الله 13 آبان ، روز دانش آموز، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و روز عزم و اراده ملی و نقطه عطفی در تحرکات انقلابی ملت سرفراز و بیدار ایران اسلامی مسئولان، کارکنان، استادان، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان مرکز آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سما واحد اهواز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضور پرشوری داشته و همگام با همه ملت ایران،ظلم و دخالت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار را محکوم کردند.


به مناسبت یوم الله 13 آبان راهپیمایی گسترده با حضور اقشار مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در شهر نی ریز برگزار شد.


در این راهپیمایی که از رو به روی مسجد ولی عصر (عج) آغاز شد و تا مصلای بزرگ نماز جمعه نی ریز و گلزار مطهر شهدا ادامه داشت، اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، فرهنگیان ، دانشگاهیان، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همگام و همراه با سایر شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهایی، شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار» را سردادند.


این راهپیمایی با سخنرانی آیه الله حاج سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر گروه معارف اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و با قرائت بیانیه و تایید شرکت کنندگان در راهپیمایی با ندای الله اکبر در پایان قرائت هر بند از بیانیه و با حضور شرکت کنندگان در گلزار شهداء و قرائت فاتحه برای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خاتمه یافت.


همزمان با یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر نیز همگام با مردم انقلابی و دانش آموزان و مسئولان ارگانها و ادارات شهرستان هادیشهر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرایل جنایات استکبار جهانی امریکای جنایتکار را محکوم کردند.


در این راهپیمایی علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم با تشریح ابعاد مختلف یوم الله 13 آبان بر گرامیداشت این روز بزرگ تاکید کرد و با توجه به نقش فرزندان عرصه دیپلماسی کشورمان در کشاندن شش کشور مطرح جهانی به پشت میز مذاکره و قبولاندن حق هسته ای ایران به جهانیان، گفت: «وزیر خارجه مقتدر کشورمان در این مذاکرات با صراحت به جهانیان اعلام کرد که هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنید و این سخنان صریح نشان از اقتدار ایران در این مذاکرات داشت.»


به گفته وی ملت بزرگ ایران با روحیه غیرت و عزت مندی و با حفظ روحیه استکبار ستیزی خود در پی ساختن ایرانی قدرتمند، صنعتی و موفق در 1404 است.


وی اعلام کرد: «تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، هر نهضتی که در نقاط مختلف جهان به وقوع می پیوست به یکی از قدرت های غرب و شرق وابسته بود اما امام امت (ره) به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران، این معادلات را به هم ریخت و برای نخستین بار انقلابی در جهان رقم خورد که به هیچ یک از قدرت های جهانی وابسته نبود و این افتخاری برای ایرانیان است.»


در گرامیداشت روز 13 آبان سالروز استکبار ستیزی ملت ایران، همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 13آبان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.


دکتر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه و نماینده اسدآباد در مجلس با قدردانی از حضور یکپارچه و همیشگی مردم غیور و آگاه گفت: «بسیار جای خرسندی است که ملت ایران همچون گذشته برحمایت بی دریغشان از انقلاب اسلامی صحه گذاشته و با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، بیعت دوباره با امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و نیز پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های پاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به تمامی جهانیان نشان دادند.»


در پایان این راهپیمایی که اعضای هیات ریسه واحد نیز حضور داشتند، راهپیمایان در قطعنامه ای بر ضرورت هوشیاری و آگاهی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان تاکید کردند.


حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه سروستان در جمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با گرامیداشت و تجلیل از شهدای دانش آموز گفت: «تمام اقدامات ما باید بر اساس و با محوریت قرآن باشد.»


وی شناخت و مقابله با استکبار بر اساس آیات قران را مهم ترین وظیفه مردم برشمرد و افزود: «خودبرتربینی و افتخار به ثروت مهمترین خصوصیات مستکبران است.»


امام جمعه سروستان روز 13 آبان را روزی افتخارآمیز و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: «تبعید حضرت امام، راهپیمایی دانش اموزان و اشغال لانه جاسوسی آمریکا سه رویداد مهم 13 آبان است که همگی با محوریت مبارزه با استکبار جهانی بوده است.»


ابراهیمی دانشجویان را به شناخت بهتر استکبار دعوت کرد و افزود:«13 آبان روز تقابل حق و باطل بود و وظیفه همه ماست که این روز را به عنوان یکی از ایام اله گرامی بداریم.»


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک با شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان، یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان های والای امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


راهپیمایی یوم الله 13 آبان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان در شهرستان های ورامین – پیشوا و قرچک برگزار شد.


هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بار دیگر با آرمان های امام ، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.


دانشجویان، کارمندان و اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با حضور پرشور در خیل عظیم راهپیمایان 13 آبان خشم، نفرت و انزجار خود را از استکبار، استبداد، ظلم و بیدادگری قدرتهای بزرگ و بویژه آمریکای جنایتکار را به جهانیان اعلام کردند و با قرائت قطعنامه راهپیمایان با سر دادن شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا هر گونه جنایتکاری و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع سراسر دنیا و بخصوص مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و غیره را محکوم کردند .


در پایان راهپیمایی دکتر سرافراز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در جمع دانشگاهیان با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز که با خون سرخ فهمیده ها مزین شده است و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط حضرت امام (ره) را گرامی داشتند و از تمامی شرکت کنندگان اعم از دانشجویان، کارمندان و اساتید که در این مراسم با ادای دین و آگاهی شرکت کرده بودند تشکر کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر همراه با دانش­آموزان و سایر اقشار مردم با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات استکبار جهانی امریکای جنایتکار را محکوم کردند.


همزمان با یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر نیز همگام با مردم انقلابی و دانش­آموزان شهرستان در راهپیمایی عظیم روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.


دانشگاهیان شبستربا فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات استکبار جهانی امریکای جنایتکار را محکوم کردند.


حضور منسجم و پرشور دانشجویان بسیجی واحد شبستر با صدای رسای مرگ بر آمریکا و آرزوی شهادت در دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) به عنوان الگوی خوب برای دانش­آموزان مدارس در راهپیمایی 13آبان موجب ناامیدی دشمنان دین و انقلاب شد.


راهپیمایان علاوه بر میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.


در پایان راهپیمایی و پس از سخنرانی امام جمعه شهرستان درباره 13آبان، قطعنامه راهپیمایی قرائت و با ذکر الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.


دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان(برازجان) در تجمع بزرگ استکبار ستیزی روز 13آبان شرکت کردند.


همزمان با سراسر کشور دانشگاهیان واحد دشتستان(برازجان) با حضوری پرشور و برپایی ایستگاه صلواتی در محل تجمع بزرگ ضد استکباری در شهر برازجان شرکت کرده و سیاست های خصمانه آمریکا علیه سایر کشورها به خصوص ایران اسلامی را محکوم کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان(برازجان) در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز13آبان گفت: «حضور در تجمعات ضداستکباری وظیفه ما دانشگاهیان است زیرا که دشمن باید بداند که دانشگاهیان و دانشجویان هرگز از آرمانهای بلند امام کوتاه نیامده و آنرا فراموش نخواهند کرد، لذا هرسال پرشورتر از سال پیش در این مراسم شرکت کرده و انزجار خود از آمریکا و اسرائیل را اعلام می کنیم.»


دکتر داوود یحیایی اضافه کرد: «اسلام دین آزادگی است و اساساً با استکبار و استعمار مخالف است بنابراین هردولتی در دنیا که بخواهد با زور و اجبار و برپایه قدرت خویش، دیگر کشورها را در زیر سیطره خود قرار دهد محکوم است و نمونه بارز آن در دنیای امروز ما، آمریکاست»


در این مراسم که با سخنرانی مجتبی فهمیده برادر شهید حسین فهمیده رنگ و بویی دیگر به خود گرفته بود، دانشجویان به سردادن شعارهای ضداستکباری و محکوم کردن آمریکا پرداختند.


جمعی از اقشار مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با حضور در مراسم 13 آبان، این روز را گرامی داشتند.


همزمان با سرتاسر کشور مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در مسجدسلیمان با حضور پرشور مردم این شهرستان، برگزارشد.


در این مراسم که به صورت تجمع مردمی برگزار شد، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان در کنار سایر مردم، با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و... با اعلام انزجار از دولت‌های استکباری به سر کردگی امریکا، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.


راهپیمایی پرشور 13 آبان با حضور آحاد مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان در شهرستان هرسین و با سخنرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد .


به ګزارش خبرنگار آنا: این مراسم باشکوه با تجمع راهپیمایی کنندگان از محل چهارراه انقلاب آغاز و تا میدان جمهوری اسلامی ادامه یافت و راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهای ضد استکباری و کوبنده مرگ بر اسراییل، مرگ بر امریکا و مرگ بر آل سعود حماسه ای دیگر از استکبار ستیزی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را خلق کردند .


دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان سخنران این مراسم ضمن اشاره به رویدادها و وقایع مهم و تاریخی در 13 آبان سالهای 43،57 و 58 طی سخنانی اظهار داشت : در 13 آبان سال 1358 مردم ایران اسلامی شاهد یک اتفاق بزرگ بودند و دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط حضرت امام خمینی (ره) در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حماسه ای دیگر در تقویم انقلاب آفریدند.


قنبری تصریح کرد : کشور ما به لطف وجود دانش آموزان و دانشجویان متعهد توانسته است در همه عرصه ها اقتدار خود را به جهان ثابت کند و حرفهایی برای گفتن داشته باشد.


وی از نقش دانشجویان و دانش آموزان در تحقق اقتصاد مقاومتی که مهمترین راهکار توسعه و اقتدار بیش از پیش درکشور است بعنوان نقشی سازنده و مؤثر یاد کرد.


استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحداستهبان همگام و هم صدابا اقشار مردم در یوم الله 13 آبان شرکت کردند .


به مناسب سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.


دانشگاهیان با حضور در این راهپیمایی و تجمع پر شور و تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند: «می توان در مقابل سلطه بیگانگان وسلطه جویان ایستاد و آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان کشید ودشمنان را مایوس‌تر و درمانده تر از هر زمان کرد» دیگر باروفاداری خود را به امام راحل ,ولی امر مسلمین جهان آیت الله خامنه‌ای و آرمان های اسلام , انقلاب و شهدای والامقام رابه نمایش گذاشتند که نشان از بصیرت و خود آگاهی مردم و مسئولان است.


در حاشیه این تجمع مردمی که در مکان مقدس امامزاده پیر مراد شهرستان برگزار شد, مسابقات عکاسی وساخت مترسک از چهره های شوم استکبار جهانی , رژیم صهیونیستی و حامیان وهمچنین آتش زدن پرچم های آنان وقرائت قطعنامه انجام شد.


دانشجویان،کارمندان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان همراه با سایر اقشار مردم شهرستان در راهپیمایی13آبان شرکت کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، استادان،کارکنان، دانشجویان، اعضای بسیج دانشجویی و کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در روز 13 آبان ، همراه با سایر اقشار مردم در این راهپیمایی به یاد سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،تبعید امام خمینی(ره) و کشتار دانش آموزان بی گناه، با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه ،انزجار خود را از منافقین و استکبار جهانی اعلام کردند.


دانشگاهیان،با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانخوار و هم پیمانانش زدند.


در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری قرائت و با فریاد های الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد دهاقان، کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در کنار دیگر مردم شهرستان در راهپیمایی سیزده آبان شرکت نمودند.


دکتر احمدرضا یلمه‌ها، رئیس واحد دهاقان در سخنانی پیرامون این روز بزرگ و تأثیر آن در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: « در روز سیزده آبان، دانش‌آموزان پس از تعطیلی مدارس، رو به سوی دانشگاه تهران نهادند تا وفاداری خود به رهبر خویش را به جهان اعلام نمایند. مأموران رژیم شاه پس از محاصره دانشگاه، فریاد حق‌طلبی دانش‌آموزان را با گلوله پاسخ دادند و ده‌ها نفر را شهید و صدها نفر را مجروح کردند.»


وی ادامه داد: « از آن روز به بعد، سیزدهم آبان با عنوان روز دانش‌آموز به عنوان حماسه خونین لاله‌های انقلاب در جریان نهضت اسلامی گرامی داشته شد و به حق این روز در تاریخ انقلاب بزرگ ما برگ زرین و مناسبتی پرخاطره است.»


یلمه‌ها افزود: « جوانان امروز کشورمان در قبال نعمت انقلاب و استقلال مسئول هستند و باید تمامی سعی خود را برای دفاع معقول و منطقی از انقلاب بسیج کنند و با اعتماد به نفس و خودباوری و پیروی از مقام عظمای ولایت، انقلاب اسلامی خود را که حاصل خون هزاران شهید است به سرمنزل مقصود برسانند.»


اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود همزبان و همدل با مردم غیور و ولایتمدار شهرستان دورود همزمان با فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، با حضور گسترده خود در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی تجدید میثاق کردند.


به گزارش آنا؛ سیزدهم آبان ماه، در تاریخ ایران روزی سرنوشت ساز و به یاد ماندنی و در بردارنده حوادث بزرگی در سه برهه تاریخی از عصر معاصر است که در زوایای مختلف آن، مقاومت، پایداری و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مشهود بوده و رخدادهای تاریخ ساز این روز سبب شد تا مهر بطلانی بر دخالت های «شیطان بزرگ» بر مقدرات ایران زده شود.


همزمان با فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، احاد مختلف مردم شهرستان دورود به همراه دانش‌آموزان، بسیجیان، طلاب، روحانیون و دانشجویان و دانشگاهیان با حضور گسترده خود در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی تجدید میثاق کردند.


در این راهپیمایی پلاکاردهای با موضوع مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است به چشم می‌خورد.


اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت کردند تا بار دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند و به کشورهای بیگانه بفهمانند که کشور ایران زیر بار ظلم و زور نمی‌رود.


اعضاء هیات رئیسه و جمعی از کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه در راهپیمایی روز 13 آبان سالروز فتح لانه جاسوسی شرکت نمودند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه همگام با سایر آحاد مردم همیشه در صحنه کشور در راهپیمایی 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت نموده و با سر دادن شعار مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از سیاستهای مستبدانه آمریکا و اسرائیل اعلام نمودند و با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته