دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1395 - 08:56

درگذشت دانشجوی کارشناسی معماری واحد تهران‌غرب/ پیام تسلیت داداندیش‎

دانشجوی ورودی مهر 1392 در مقطع کارشناسی معماری دانشکده هنر و معماری واحد تهران غرب در اثر سقوط از سوله در حین انجام کار در شهر تبریز در اثر شدت جراحات وارده در سن 21سالگی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر : 130979

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی موسی پور از خادمان و ارادتمندان حسینی و زائر بارگاه مقدس و مطهر امام حسین (ع) بوده است.


پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب با اطلاع از این خبر با ابراز تاسف در پیامی تسلیت خود را به خانواده آن مرحوم اعلام کرد:


انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت تاسف برانگیز دانشجوی کارشناسی معماری این واحد دانشگاهی جناب آقای«مهدی موسی پور» موجب تاثر و اندوه فراوان شد.


این جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم، بازماندگان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبرجمیل و اجرجزیل مسالت می‌نمایم.


امید است در ایام محرم حسینی ،خداوند متعال روح پاک این خادم و زائر کربلای حسینی را با شهدای کربلا بالاخص آقا اباعبدالله الحسین (ع) محشور نماید.


روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.


محمد آشتیانی عراقی مسئول هماهنگی امور کلاس‌های دانشکده هنر و معماری واحد تهران غرب از سوی لیلا زارع سرپرست آن دانشکده به نمایندگی در مراسم ترحیم آن مرحوم حضور یافت و با اهدای تاج گل و تسلیم متن پیام تسلیت رئیس واحد و جامعه دانشگاهی واحد تهران غرب به خانواده داغدار آن درگذشته، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از پیشگاه ایزد منان آرزو کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته