دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب رتبه دوم دانشجوی واحد میانه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد

مهندس ولی شیری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه دوم کشوری در رشته طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای را کسب کرد.
کد خبر : 130883

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ولی شیری، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی معماری از دانشگاه دولتی یزد بوده و اکنون عضو سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با مرتبه پایه دو است.


شیری در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، با امتیاز 5987 و با رتبه کل2 کشوری به عنوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در رشته طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای پذیرفته شد.


کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دوره ای است که طی آن دانش آموختگان این رشته باید دانش لازم برای تهیه طرح های توسعه شهری مورد نیاز کشور را فرا گرفته و بتوانند رابط مناسبی بین برنامه های دیگر شهرسازی بوده و نظارت و مراقبت بر توسعه شهری پایدار بر اساس سیاست‌ها و طرح های مصوب را بر عهده گیرند.


شهرسازی در عین تخصصی بودن، دارای خصلت و ویژگی های میان رشته ای است و تقویت زمینه های مختلف آن از جمله برنامه ریزی شهری در ارتباط و تنگاتنگ با برنامه ریزی منطقه ای، طراحی شهری، مدیریت شهری و برنامه ریزی مسکن می تواند زمینه های رشد و تعالی این رشته را فراهم کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته