دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1394 - 12:32

دانشگاهیان شبستر جنایات آل سعود را محکوم کردند

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان شبستر در محکومیت جنایات آل سعود با حضور دانشجویان، استادان، کارکنان و بسیج دانشجویی واحد در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر : 13086

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان واحد شبستر در فاصله نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد فاطمه الزهرا (س) با قرائت بیانیه و سردادن شعارهایی در محکومیت اقدام جنایت کارانه رژیم آل سعود و همراهان منطقه‌ای آن در تجاوز به یمن و بی‌حرمتی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، خشم و انزجار خود را از وهابیان آل سعود ابراز کردند.


معاون دانشجویی واحد شبستر با توجه به نافرمانی قوم حضرت صالح در پی کردن ناقه آن حضرت گفت: فقط یک نفر مامور کشتن ناقه بوده است ولی بنا به نص صریح قرآن عذاب خداوند بر تمام آن قوم فرود آمد و همیشه چنین بوده است و وقتی فردی کاری می‌کند کسانی که به آن سکوت می‌کنند نیز در زمره افرادی که آن کار را انجام داده‌اند قرار می‌گیرند.


وحیدی‌مهر ادامه داد: اگر رهبرمان امر کنند و دستور جهاد بدهند همه با هم به جنگ آل سعود خواهیم رفت ولی حال که مصلحت این است که صبر شود و مصالح دیگری مدنظر است پس از ته دل این اعمال را محکوم می‌کنیم و دوست نداریم خداوند ما را جزو این اشخاص قرار بدهد.


پس از آن بیانیه‌ای از سوی یکی از دانشجویان قرائت و حاضران با تکبیرهای بلند خود اعمال ننگین رژیم وهابی آل سعود را محکوم کردند.


در بخشی از این بیانیه آمده است: حمله ناجوانمردانه عربستان به مردم یمن ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم الحرمین خواندن خود، مسلمان‌کشی می‌کند و به جای آنکه عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است. حال ما دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با محکومیت این اقدام غیرانسانی و حمایت از قیام مردم یمن و محکوم کردن دخالت بیگانگان در آن کشور انتظار آن را داریم که مراجع عظام تقلید موضع شدیدتری در قبال این اهانت‌ها که مکرراً نسبت به حجاج عزیز کشور ما صورت می‌گیرد اتخاذ کنند.


در پایان نمازگزاران با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر اسرائیل پیروزی مسلمین بسته به اتحاد است - سعودی وهابی مخل اتحاد است» خواستار توقف حملات نظامی به یمن شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته