دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار مسئولان دانشگاهی و دولتی

امام جمعه مرند بر تامین نیاز‌های مردم و حل مشکلات خدماتی، بهداشتی و عمرانی تاکید کرد

امام جمعه مرند با توصیه به دولتمردان که خدمت خالصانه برای مردم از بهترین عبادت‌ها در نزد خداوند متعال به حساب می‌آید، بر تامین نیاز‌های مردم و حل مشکلات خدماتی و بهداشتی و عمرانی تاکید کرد.
کد خبر : 1308

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی، هیئت همراه، مسئولان و روسای ادارات شهرستان مرند با حجت الاسلام نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان دیدار و با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.


امام جمعه شهرستان مرند در این دیدار در سخنانی با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای اقتدار اسلام در سراسر جهان به رهبری حضرت امام خمینی و حضور مردم در کنار مسئولان نظام و عنایات خاص مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای گرانقدر در حال اوج خود است، گفت: در طول ۳۶ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام در راس آنان آمریکای جنایتکار و ایادی دست سپرده اسرائیل غاصب نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و این تاثیر گذاری نظام جمهوری اسلامی در تحولات جهانی بود، آمریکا در سوریه، عراق، یمن و لبنان شکست خورده و براصل سرمایه و تکیه بر وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) قرآن کلام نورالهی بود.


حجت الاسلام محمد نعمت‌زاده افزود: اهانت و مقدسات اسلام و پیامبر گرامی بار دیگر با خروش مردم مسلمانان جهان مخصوصا در کشورمان ایران باعث حفظ وحدت و خواری بیش از حد دشمنان شد.


وی با بیان اینکه الان در نظام جمهوری اسلامی شاخص‌های اصلی نظام و انقلاب‌‌ همان حفظ و حراست از دست آورد‌ها و آرمان های مقدس حضرت امام خمینی از آغاز نهضت اسلامی و خدمات همه دولت مردان هر کدام در مرتبه و دوران خدمت خودشان برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب و رهبری و مردم خدمات ارزنده‌ای را انجام داده‌اند نباید فراموش شود.


معاون استاندار آذربایجان شرقی هم با تبریک آغاز دهه مبارک فجر، گفت: تمامی دولت‌ها در اعتلای نظام به قدر توان خود تلاش کرده‌اند و هر کس زحماتی در تحقق آرمان‌های انقلاب و کشور برداشته است.


علی کرمی افزود: یکی از شعار‌های دولت تدبیر و امید تلطیف فضای پیرامونی علیه نظام بود که مردم بر این شعار دولت نگاه مثبتی داشته‌اند. دولت تدبیر و امید توانسته در جنگ دیپلماسی قدم های بسیار ارزشمندی برای حفظ آرمان های نظام و انقلاب بردارد ولی متاسفانه عده‌ای در فکر سنگ اندازی زیر پای تیم مذاکره کننده است و این را بدانند که منافع ملی کشور امری شوخی بردار نیست.


کرمی با توجه به خدمات دولت در حوزه سلامت، افزود: دولت تدبیر و امید توانست هشت میلیون از افردای که فاقد دفترچه درمانی بودند را بیمه کند تا یکی از دغدغه‌های مردم در حوزه درمان بر طرف شود.


وی با توجه به میزان سرانه اختصاص یافته شده از طرف دولت افزود: سرانه درمان از ۲۱ هزار تومان به ۹۶ هزار توامن ارتقا یافته و دولت بیش از یک و نیم برابر دارو‌ها را تحت پوشش خود قرار داده تا مشکل دارو در کشور بر طرف شود که برگ زرینی در کارنامه دولت تدبیر و امید است.


کرمی تلاش دولت در تخصیص بودجه‌های عمرانی را یادآور شد و گفت: دولت توانسته با برنامه ریزی مناسب و حساب و کتاب دقیق امورات اعتبار پروژه‌های عمرانی را از ۱۱ درصد به ۷۵ درصد برساند و در برخی پروژه‌ها حتی به ۱۰۰ درصد نیز افزایش داده است.


وی با توجه به انتخاب دولت در حوزه مدیران کاری خود، افزود: مهم‌ترین هدف گذاری دولت در انتخاب مدیران پاک و پاک دست است و اگر مدیری از مدیران دولت تدبیر و امید تعدی در بیت المال داشته باشد برخورد جدی صورت خواهد گرفت.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با توجه به عملکرد شهرستان در یک سال از خدمت خود اظهار کرد: تجهیز بیمارستان تازه تاسیس و راه اندازی فاضلاب بیمارستان که یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان بود ولی با این حال در تلاشیم تا بیمارستان دیگری را برای رفاه حال مردم در شهرستان کلنگ زنی کنیم که در این مورد مکاتباتی صورت گرفته است.


وی گفت: گازرسانی به ۶ روستا از روستا‌های شهرستان مرند که شهرستان مرند توانسته در این حوزه مقام بر‌تر در حوزه گازرسانی را به خود اختصاص دهد و قابل مقایسه با سایر شهر‌های کشور نیست.


معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت تدبیر و امید مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تامین یا مهار آبهای سطحی شهرستان هزینه گذاشته است که در چندین سال گذشته این رقم و حتی این کار بی‌سابقه است.


وی اضافه کرد: مجوز کارخانه فو لاد گستر شهرستان مرند در مورخه (۹/۱۱/۹۳) دریافت شده و در تلاشیم تا مراحل عملیاتی آن را شروع کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته