دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار فضلی: راه‌های مقابله با تکفیری‌ها را دائما تمرین می‌کنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمرینات شبانه در رزمایش‌های گذشته صورت گرفته و امسال بصورت وسیعتر و رزمایش شبانه برای اولین بار بصورت رسمی برگزار می‌شود.
کد خبر : 130775

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، سردار علی فضلی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: بسیجیان برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و مستضعفین عالم، خود را با تمرینات رزمی و دفاعی آماده نگه می‌دارند. تقویت آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان از اهداف برگزاری این رزمایش است.


وی افزود: همزمان با ١٣ آبان روز استکبار ستیزی، مرحله جدیدی از رزمایش‌های الی بیت المقدس در سال ٩٥ با توجه به تهدیدات پیش رو در حوزه های دفاعی و امنیتی آغاز می‌شود.


فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) همچنین گفت: ۳۴۳ گردان بیت المقدس و ٢٤ گردان کوثر در ۱۴ استان و ٧٢ شهر بصورت همزمان رزمایش دو روزه خود را در ١٣ و ١٤ آبان برگزار می‌کنند.این رزمایش در استان‌های قزوین، گیلان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کرمان و لرستان برگزار می‌شود.


جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تکفیری‌ها و داعشی‌ها را دائما رصد کرده و راه‌های مقابله با آن تمرین می‌کنیم، تصریح کرد: تمرینات شبانه در رزمایش‌های گذشته صورت گرفته و امسال بصورت وسیعتر و رزمایش شبانه برای اولین بار بصورت رسمی برگزار می‌شود.


فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) گفت: بسیجیان در استان‌های ساحلی، عملیات دفاع از ساحل را در این رزمایش اجرا می‌کنند. همچنین این رزمایش در حوزه‌های زمینی و هوایی انجام می‌شود.


فضلی در پایان با بیان اینکه قرارگاه امام هادی(ع) برای هدایت و نظارت و کنترل رزمایش، قرارگاه خود را در استان لرستان مستقر می‌کند، اظهار کرد: ۵۰۰ گردان بسیج در تمرینات خود، امداد و نجات را هم تمرین کرده‌اند که در حوزه عمل بسیار کاربردی بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته