دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار افتتاحیه نقش جهان فردا ساعت 13:30

سپاهان بازی افتتاحیه نقش جهان را فردا انجام می دهد.
کد خبر : 130694

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از ایسنا، ورزشگاه نقش جهان اصفهان فردا (چهارشنبه) با حضور معاون اول رییس جمهور پس از حدود ۱۰ سال بازسازی، افتتاح می شود تا اصفهان صاحب یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌ها در داخل کشور شود.


در روزهای گذشته اظهارات متفاوتی درباره برگزاری بازی افتتاحیه در این ورزشگاه صورت گرفته بود و در آخرین اظهارنظر مدیرعامل سپاهان از برگزاری دیدار تیم امید سپاهان و تیم صعنت فولاد خبر داده بود که هواداران از این بازی استقبال نکردند و خواهان برگزاری یک بازی رسمی شدند.


بعد از این اتفاق باشگاه سپاهان هم با تغییر موضع، خبر از برگزاری بازی رسمی در نقش جهان داد و به این ترتیب فردا شاگردان عبدالله ویسی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جذفی از ساعت ۱۳:۳۰ مقابل پارس‌‌جم جنوبی بوشهر قرار می گیرند تا هواداران هم از دیدن یک بازی رسمی لذت ببرند.


البته با توجه به برگزاری بازی ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان، در صورتی که سپاهانی ها در نقش چهان به میدان نمی‌رفتند باید ورزشگاه دیگری را برای بازی خود در جام حذفی انتخاب می‌کردند که گفته می‌شد شاگردان ویسی در زمین تمرین این تیم یعنی ورزشگاه باغ فردوس به میدان خواهند رفت که با انتخاب نقش جهان، بازی در باغ فردوس هم منتفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته