دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لوو: آلمانی‌ها قهرمانی در جام‌جهانی را می‌خواهند

سرمربی تیم‌ ‌ملی آلمان گفت: فقط به این فکر می‌کنیم که آلمان باید به بیست و یکمین دوره جام جهانی برسد.
کد خبر : 130629

به گزارش گروه ورزشی آنا و ‌به نقل از بیلد، یواخیم لوو در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را با فدراسیون فوتبال این کشور تا سال 2020 تمدید کند. به ‌این‌ ترتیب او در جام جهانی 2018 روسیه و یورو 2020 حضور خواهد داشت.


یواخیم لوو بعد از تمدید قراردادش گفت‌: «در حال‌ حاضر تنها چیز مهمی که سر راه ما قرار دارد، صعود به جام جهانی روسیه است. در حال‌ حاضر در صدر جدول گروه‌مان قرار گرفتیم و دو امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم. در حال‌ حاضر فقط به این فکر می‌کنیم که آلمان باید به بیست و یکمین دوره جام جهانی برسد. بعد از آن به موفقیت به جام جهانی فکر خواهیم کرد و در آنجا است که باید کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.»


سرمربی تیم‌ ‌ملی آلمان ادامه‌ داد: «انتظاراتی که از من می‌رود، مشخص است. فدراسیون فوتبال آلمان از من قهرمانی در جام جهانی را می‌خواهد. می‌خواهیم در روسیه به این هدف برسیم. در حال‌ حاضر تیم خیلی خوبی را در اختیار داریم. چندین بازیکن جوان در کنار چندین بازیکن باتجربه در تیم وجود دارد. این بهترین شکل ممکن را برای یک تیم ملی است. بعد از جام جهانی برزیل با دگرگونی در تیم روبرو شدیم. بعد از یورو نیز باستین شواین اشتایگر و لوکاس پودولسکی از تیم خداحافظی کردند. به همین خاطر نیاز بود بازیکنان جوان و خوبی به ترکیب اضافه شود و ما این پتانسیل‌ را در لیگ‌های بوندسلیگایی یافتیم.»


سرمربی تیم فوتبال آلمان در پایان با سخت ارزیابی کردن صعود این کشور به جام جهانی روسیه نیز گفت‌: «همه گروه‌ها در قاره اروپا سخت هستند. صعود هیچ تیمی از قبل به جام جهانی قطعی نیست. در گروه ما نیز تیم‌هایی حضور دارند که در صورت غفلت، به ما خواهند رسید. پس باید مراقب باشیم و تنها به صعود به جام جهانی فکر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته