دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین وضعیت رسول خطیبی از زبان رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی

رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی گفت: در بازی بعدی رسول خطیبی بر روی نیمکت تیم ماشین سازی حضور خواهد داشت اما قرار است در مورد سرنوشت وی تصمیم گیری کنیم .
کد خبر : 130190

على نواداد رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو در گفت و گو با خبرنگار آنا گفت: «در جلسه هیات مدیره، اعضا شرایط و وضعیت موجود را بررسی کردند و تصمیم گیرى نهایی در مورد کادر فنى به جلسه بعدی موکول شود.»


وى افزود: «در این جلسه رسول خطیبى هم حضور داشت و توضیحات لازم را در خصوص دلایل عدم نتیجه گیرى تیم فوتبال ماشین سازى داد و به سوالات اعضاى هیات مدیره نیز پاسخ داد.»


رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازى با تاکید بر این که جمع بندى و تصمیم گیرى نهایی در مورد کادر فنى پس از جلسه آینده اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: «تصمیم نهایی طى روزهاى آینده به اطلاع عموم هواداران خواهد رسید. هر اتفاقی ممکن است بیفتد و شاید ما به این نتیجه برسیم که با رسول خطیبی ادامه دهیم.»


نواداد در خاتمه با اشاره به انتشار برخى شایعات در خصوص استعفاء خطیبى تصریح کرد: «هیچ کدام از این موضوعات صحت ندارد و همه منتظر تصمیم گیرى باشگاه در روزهاى آینده هستند. البته در بازی بعدی خطیبی بر روی نیمکت تیم ما حضور دارد اما تصمیم گیری نهایی در مورد او به جلسه بعد هیات مدیره موکول شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته