دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارائه آموزش‌های الکترونیک در مدارس آموزش از راه دور

رئیس مدارس آموزش از راه دور از ارائه آموزش‌های الکترونیک برای فراگیران این مدارس خبر داد.
کد خبر : 129195

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، گودرز شاهمرادی، رئیس مدارس آموزش از راه دور آموزش و پرورش از تولید محتوای الکترونیک برای فراگیران خبر داد و گفت: این طرح سال گذشته برای مدارس خارج از کشور اجرا شد و امسال به صورت آزمایشی در استان البرز عملیاتی می‌شود.


وی ادامه داد: آموز‌ش‌ها به شکل آنلاین و آفلاین برای فراگیران ارائه شده تا افراد در هر شرایطی امکان بهره‌گیری از دروس را داشته باشند.


شاهمرادی یادآور شد: فراگیرانی که نیاز به آموزش‌های سنتی دارند می‌توانند از چنین آموزش‌هایی بهره‌ گیرند.


رئیس مدارس آموزش از راه دور آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام منابع درسی به کار گرفته شده در این مدارس با مجوز سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است، اظهار کرد: چارچوب در نظر گرفته شده برای مدارس مشابه شرایط عادی تحصیلی است اما به توجه به اینکه شیوه تدریس در مدارس آموزش از راه دور متفاوت بوده لذا در کتاب‌های خودآموز مطالب بیشتر بسط داده می‌شوند.


وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری جشنواره قلم برخی از محتواهای آموزشی تولید شده در این جشنواره به شیوه الکترونیک در دسترس فراگیران قرار می‌گیرد.


شاهمرادی از ابلاغ دستورالعمل این جشنواره در دوره بعد خبر داد و عنوان کرد: پس از پایان ثبت نام در این مدارس دستورالعمل به مدارس ابلاغ می شود تا در دستور کار قرار گیرد، همچنین بحث تقویت موضوع کارآفرینی نیز از دیگر موارد مورد توجه در این مدارس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته