دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1395 - 14:34

یک نماینده مجلس: قوه قضائیه با عاملان پدیده و پردیس‌بان برخورد کند

یک نماینده مجلس خطاب به رئیس قوه قضاییه، گفت: با عاملان تاسیس بی‌پشتوانه موسسات مالی میزان، آرمان، پردیس‌بان،‌ پدیده شاندیز و غیره برخورد قانونی عاجل کنید تا حقوق مردم بی‌دفاع پرداخت شود.
کد خبر : 129160

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالله حاتمیان در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهوری، یادآوری کرد: مدیریت جنابعالی و تیم همراهتان در کنترل تورم ستونی است اما اکنون زمان آن رسیده در زمانی کوتاه برای خروج از رکود نیز راهکار علمی و عملی به اجرا درآورید. طبق گفته شما رکود به مراتب کشنده‌تر از تورم است. بیکاری و صدها معضل اجتماعی از عوارض رکود است.


نماینده مردم درگز در مجلس گفت: ایران در زمینه برجام ابتکار عمل دارد که با سست عهدی طرف‌های مقابل، بازگشت به شرایط قبل از برجام در زمانی کوتاه برای‌مان ممکن است. به فرموده مقام معظم رهبری در صورتی که آنان بخواهند توافقنامه را پاره کنند ما توافقنامه را می‌سوزانیم.


وی خطاب به رئیس قوه قضائیه، متذکر شد: سرمایه زندگی هزاران خانواده قربانی کوتاهی و بی‌تدبیری برخی مسئولان شد و زندگی آنان قربانی طمع کاری عده ای انگشت شمار شد. از شما می‌خواهم با عاملان تاسیس بی‌پشتوانه موسسات مالی میزان، آرمان، پردیس‌بان،‌ پدیده شاندیز و غیره برخورد قانونی عاجل کنید تا حقوق مردم بی‌دفاع پرداخت شود.


نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تشریح بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، خطاب به وزیر راه و شهرسازی، متذکر شد: تونل 700 متری گل‌خندان بیش از 9 سال است با پیشرفت فیزیکی 90 درصد به دلیل مطالبات پیمانکار ناتمام مانده است، این پروژه را به مرحله افتتاح برسانید.


وی افزود: احداث جاده و تونل الله‌اکبر در شهرستان درگز بیش از سه نسل آرزوی مردم فرهیخته و مظلوم بوده است، خواهان تسریع در اجرای این پروژه هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته