دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

فریدون اصفهانیان: نمی‌دانیم کی‌روش از چه چیزی ناراحت است/ طرف انتقاد او مشخص نیست

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مدیران اجرایی فدراسیون فوتبال هیچ موضوعی را در مورد کمبود امکانات در تیم ملی و اختلاف نظر با کی‌روش مطرح نکردند و مشخص است که اعضای فدراسیون هم اطلاعی از گلایه‌های کی روش ندارند.
کد خبر : 129026

فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد گلایه‌های کارلوس کی‌روش از مسئولین فدراسیون فوتبال به دلیل نبود امکانات در تیم ملی گفت: «در چند وقت اخیر جلسه‌ای در هیات رئیسه فدراسیون برگزار نشد و از گلایه‌های کی‌روش بی‌اطلاع هستم. ضمن اینکه کی‌روش از نظر شخصی هیچ مشکلی ندارد و مبلغ قراردادش پرداخت می‌شود و اصلا نمی‌دانم کی‌روش در بیانیه‌ جدیدش از چه کسی انتقاد کرده‌ و از چه موضوعی ناراحت است.»


وی ادامه داد: «در چند روز اخیر آقایان تاج، کفاشیان و اسدی هم هیچ موضوعی را در مورد کمبود امکانات در تیم ملی و اختلاف نظر با کی‌روش مطرح نکردند و مشخص است که اعضای فدراسیون هم اطلاعی از گلایه‌های کی روش ندارند.»


اصفهانیان در خصوص پرداخت پاداش به ملی‌پوشان بابت کسب نتایج خوب در مسابقات مقدماتی جام جهانی بیان کرد: «هیات رئیسه فدراسیون هیچ وقت نمی‌تواند کار اجرایی انجام دهد و به همین دلیل نمی‌توانیم پاداش ملی‌پوشان را پرداخت کنیم. ما پرداخت پاداش را مصوب کردیم و پرداخت ها بر عهده فدراسیون است.»


عضو هیات رئیسه فدراسیون در رابطه با دلایل شرکت نکردن محمود شیعی در جلسات هیات رئیسه و تهدید به کناره‌گیری‌اش از این هیات اظهار داشت: «آقای شیعی در جلسات قبلی هیات رئیسه شرکت و نظرات خوبی را هم مطرح می‌کردند اما غیبت در یک جلسه دلیل بر کناره گیری‌اش از هیات رئیسه نمی‌شود. قطعا شیعی در جلسات بعدی شرکت خواهد کرد و اصلا بحث استعفا مطرح نیست.»


وی در رابطه با حکم کمیته انضباطی در مورد بازیکن فجرسپاسی شیراز که داور مسابقه را کتک زد گفت: «ما دوست داریم برخورد کمیته انضباطی با خاطیان طبق قانون باشد. اگر کمتر از قانون برخورد شود در حق داوران اجحاف می‌شود. ما قاضی نیستیم که بخواهیم حکم دهیم و این وظیفه متولیان این امر است که با تخصص خودشان تصمیم گیری کنند. کمیته انضباطی باید تمام جوانب را درنظر می گرفت و و اقعا حق را به حق‌دار می‌داد.»


اصفهانیان در رابطه با اعتراض برخی از مدیران باشگاه‌ها و مربیان تیم‌ها به عملکرد داوران لیگ برتر گفت: «من عملکرد داوران لیگ برتر را در 9 هفته سپری شده مثبت ارزیابی می‌کنم. شاید در یکی از بازی‌ها اشتباهی از سوی داور پیش بیاید اما این دلیل نمی‌شود که کل جامعه داوری را متهم کنیم. آقایان هر وقت داوری به نفع آنها است حرفی نمی‌زنند اما در غیر اینصورت علیه داوران مصاحبه می‌کنند. ما در انتخاب داوران از داور باتجربه استفاده می کنیم می‌گویند این داور سن و سالش زیاد است و اگر داور جوان بگذاریم می‌گویند داور کم تجربه است و نمی‌تواند بازی را قضاوت کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته