دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 10:32

رضا قاسمی: کسب4 مدال آسیایی شاهکار است

در حالی که نصرالله سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که این هفته سرپرست فدراسیون دوومیدانی تعیین می گردد اما در آخرین روز کاری فدراسیون هنوز اتفاقی رخ نداده است و باید منتظر هفته های بعد شد. با این وضعبت مشخص نیست در حالیکه کمتر از 50 روز تا مسابقات قهرمانی آسیا در چین فرصت باقی است چه زمانی اردوهای تیم ملی دوومیدانی آغاز خواهد شد.
کد خبر : 12880

رضا قاسمی رکورددار دوی چهاردر صد متر ایران که مدت‌هاست به صورت انفرادی تمرین می‌کند با اشاره به شرایط پیچیده فدراسیون دوومیدانی به خبرنگار ورزشی آنا، بیان داشت: «باور کنید تمامی بچه‌ها از وضعیتی که در فدراسیون حاکم است، متعجبند. ما فدراسیون‌هایی داریم که رییس ندارند اما سرپرست موقت دارند و برنامه‌های‌شان در حال انجام است. اما ورزشکاران دو و میدانی کاملا لنگ در هوا و بلاتکلیف هستیم. امیدوارم وزارت ورزش فکری به حال ما کند و با انتخاب سرپرست بخش عمده‌ای از مشکلات ما را حل کند. نمی‌دانم چرا کسی سرپرست فدراسیون ما نمی شود؟ شاید مشکلی هست که این اتفاق صورت نمی پذیرد.»


دونده تیم ملی دوومیدانی با اشاره به مسابقات سختی که ملی پوشان دوومیدانی درمسابقات قهرمانی آسیا پیش رو دارند، تصریح کرد:«الان رقبای ما از چین، امارات، قطرو... در آمریکا تمرینات شان را انجام داده‌اند و در مسابقات اروپایی در حال رقابت با بهترین دوندگان جهان هستند آن وقت ملی پوشان دوومیدانی ایران به صورت انفرادی در حال تمرین هستند و برخی از آنان که شرایط بهتری دارند زیرنظر مربی کارمی کنند.با چنین وضعیتی کسب 4 مدال از قهرمانی آسیا شاهکاراست.»


وی درادامه در خصوص نحوه انجام تمریناتش اظهار کرد:«برای آنکه وقتی را از دست ندهم 6 ماه در کیش به تنهایی تمرین کردم و بعد ازعید هم در اصفهان زیرنظر مربی ام حامد احمدپور تمریناتم را ادامه می دهم. البته امیدوارم بتوانم تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا زیرفشارهزینه‌های تمریناتم دوام بیاورم چون با ادامه این وضع احتمال اینکه اردوی تیم ملی برای این رقابت‌ها تشکیل شود، کم است.»


وی افزود:« اینکه تنها مدال احسان حدادی در المپیک برای کل این رشته ورزشی کافی است را اصلا قبول ندارم. در بازی های المپیک 144 مدال توزیع می شود و این بی انصافی که دیگر ملی پوشان دوومیدانی ایران فرصت آن را نداشته باشند به این مدال ها برسند و از کسب آنها محروم شوند. این بی عدالتی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته