دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پذیرش و چاپ 2 مقاله عضو هیات علمی واحد ممقان در همایش ملی «نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی»

دو مقاله محمد کلامی عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان در همایش ملی «نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی» پذیرش و در مجموعه مقالات این همایش چاپ شد.
کد خبر : 128783

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دو مقاله محمد کلامی عضو هیات علمی واحد ممقان با عنوان «نقش و تاثیر مناطق آزاد تجاری- صنعتی روی مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی» و «اولویت‌بندی عوامل موثر بر جذب سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس» به همایش ملی «نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی» که 28 و 29 مهر 95 در منطقه آزاد ارس برگزار شد، مورد پذیرش قرار گرفت و در کتابچه مجموعه مقالات این همایش چاپ شد.


کلامی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی با درجه ممتاز بوده و اکنون دانشجوی دکتری اقتصاد بین‌الملل دانشگاه تبریز است.


وی تاکنون مولف 5 جلد کتاب با عنوان‌های اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اصول کنترل و تنظیم بودجه دولت، اصول و مبانی علم اقتصاد و تحقیق در عملیات بوده است و چاپ 4 عنوان مقاله در مجله ISI و 3 عنوان مقاله در مجله علمی پژوهشی و 21 عنوان مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی معتبر داخلی و 2 مقاله در همایش‌های بین المللی خارج از کشور را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته