دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 09:19
مکری در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قطب روان‌شناسی خاورمیانه است

مشاور فرهنگی هیئت امنای واحد رودهن گفت: تفاوت واحد رودهن با دیگر واحد‌ها در این است که رودهن بزرگ‌ترین قطب روان‌شناسی در خاورمیانه است و این توفیق بزرگی است ان‌شاءالله به همت دکتر شجاع، دانشگاه رودهن بتواند بزرگ‌ترین قطب روان‌شناسی در جهان باشد.
کد خبر : 12838

دکتر احمد مکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: ۳۵ سال پیش نهال دانشگاه آزاد اسلامی شرکت گرفت و با دستان توانمند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و اتکا به اراده ملی و مردمی به شکل درخت تنومندی درآمد که امروز ما شاهد بالندگی آن هستیم و بی‌شک یکی از قطب‌های علمی کشورمان محسوب می‌شود.


وی افزود: در دو سال اخیر که شاهد مسئولیت دکتر حمید میرزاده بوده‌ایم انصافاً تحول و تغییر خیلی خوبی در حوزه فرهنگ داشتیم و تفاهم و تعامل خوبی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم با قوه قضائیه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفته است.








در دو سال اخیر که شاهد مسئولیت دکتر حمید میرزاده بوده‌ایم انصافاً تحول و تغییر خیلی خوبی در حوزه فرهنگ داشتیم و تفاهم و تعامل خوبی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم با قوه قضائیه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفته است

مکری با توجه به برنامه‌های آینده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرحی که دانشگاه با تدبیر و درایتی که داشت به تفاهم و همکاری منجر شده و موضوع مهم و ملی و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، موضوع پیشگیری از وقوع جرم بوده است که این هم جرقه‌اش در زمان دکتر جاسبی زده شد. به رهنمود و راهنمایی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و پیگیری و دلسوزی مهندس یاسر هاشمی منجر به انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه و معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تا به امروز شده است.


وی با بیان اینکه این امر برای دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه اجتماعی قوه قضاییه ضرورت دارد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این موضوع پیشتاز بوده است و در خیلی از حوزه‌ها به ویژه فرهنگی و اجتماعی حرف اول را می‌زند.


مکری در پاسخ به این سوال که تغییر پست‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی روی چه اصولی است؟ به آنا گفت: مبنا بر رشد و ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی است این تغییر و تحول اگر در راستای کیفیت و دستاوردهای دانشگاه و بر پایه لیاقت، تدبر و تدین باشد، منشاء خیر و برکت می‌شود.


وی ادامه داد: در این راستا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به پیشنهاد روسای واحد تغییر و تحول در داخل واحد‌ها را انجام می‌دهد و تغییر و تحول براساس قوانین دانشگاه بوده و خارج از حب و بغض و سیاسی و غرض است که رهنمود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم بر همین اساس است و نگاه وی فراجناحی بوده است و بر اساس جناح و گروه نیست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته