دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجری طرح «کاناپه» در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

ابوالفضل پورعرب جلوی دوربین «کاناپه» رفت/ جدایی مهدی هاشمی از فیلم عیاری دوستانه بود

«کاناپه»ی کیانوش عیاری در حال 30 درصد از فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد که از امروز ابوالفضل پورعرب برای اولین بار جلوی دوربین این کارگردان رفت.
کد خبر : 128347

شاهرخ دستورتبار، مجری طرح «کاناپه» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی گفت: «فیلمبرداری «کاناپه» با تلاش‌های شبانه‌روزی گروه از 30 درصد گذشته و امروز ابوالفضل پورعرب برای اولین بار جلوی دوربین رفت.»


دستورتبار در مورد تغییر دو بازیگر اصلی این فیلم هم گفت: «قبل از شروع فیلم‌برداری مشخص شد که شهاب حسینی نمی‌تواند در «کاناپه» حضور داشته باشد و بابک حمیدیان جایگزین او شد. اما در مورد مهدی هاشمی که پس از کلید خوردن پروژه از گروه جدا شد ترجیح می‌دهم صحبت نکنم؛ چراکه مطمئنم خودِ عیاری هم دوست ندارد در این مورد صحبتی شود. چون همه‌چیز دوستانه اتفاق افتاد. مسئله خاص یا مشکل حادی وجود نداشت و شاید یکی از دلایل جدایی مهدی هاشمی این بود که او با توجه به شناخت عیاری پس از سال‌ها همکاری با این کارگردان، احساس کرد ممکن است فیلم‌برداری این فیلم طولانی شود و به پروژه دیگری که قرار بود پس از «کاناپه» به آن بپیوند، نرسد.»



مجری طرح «کاناپه» در آخر هم به تلاش عوامل برای رساندن فیلم به جشنواره فیلم فجر گفت: «خوشبختانه تعییر عوامل فیلم وقفه‌ای در روند فیلمبرداری ایجاد نکرد. فرهاد آییش در حالی جایگزین مهدی هاشمی شد که یکی از گزینه‌های بازی در این نقش بود. در حال حاضر هم تمام عوامل تلاش می‌کنند تا فیلم به جشنواره برسد. خودِ عیاری هم چشم‌اندازی جز رسیدن به فجر ندارد.»


کیانوش عیاری (نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده)، شبنم عرفی‌نژاد (دستیار اول و برنامه‌ریز)، مازیار حاجتی (دستیار دوم)، داریوش عیاری (تصویربردار)، محمد پرچ (دستیار اول فیلمبرداری) و محسن طاهری، بابک ابرقانی، محمد رضایی و محمد حسین فراقانی (دستیاران فیلمبرداری)، حسن آقاکریمی (مجری طرح)، شاهرخ دستورتبار (مجری طرح)، سهیلا کاشفی (منشی صحنه)، امیرحسین قدسی (طراح صحنه و لباس) و سعید رحیمی، بهنام غدیری، شکیبا یزدی، منا حداد، مینو صدری، غزال گل‌پیران و ثمین فروغی (دستیاران طراح صحنه و لباس)، مهدیه اعرابی (طراح گریم) و نازنین عرفی‌نژاد، محمدرضا گل‌افشار (مجریان طرح)، مهدی هاشمی، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انباریان، بیتا بیگی، تینا عبدی، فریبا کامران، رزیتا سلطانی و سمیرا ذکایی (گروه بازیگران)، رضا صادق (مدیر تدارکات) و مهدی عباس‌پور، مهدی بختیاری و علی ترکاشوند (تیم تدارکات)؛ مجموعه عوامل فیلم سینمایی «کاناپه» را تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته