دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 17:32

رئیس واحد ارومیه : شعارهای هر سال به یک فرهنگ تبدیل شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: بیانات و رهنمود‌ها و شعارهای هر سال که توسط رهبر معظم انقلاب بیان می‌شوند، فقط مختص آن سال و یا یک سال نیست بلکه این مسائل باید همیشه و در همه حال در جامعه ساری و جاری باشد و در واقع به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
کد خبر : 12805

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای راهبردی روابط خارجی، ساعاتی پیش وارد مجتمع شماره ۳ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ابتدای این مراسم با عرض خیرمقدم با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی بر دقت و توجه خاص به مفهوم این شعار و به تعبیری رمز عملیات امسال تاکید کرد و گفت: اگر همدلی نباشد جامعه اسلامی شکل نمی‌گیرد و در واقع این همدلی و همزبانی است که جامعه اسلامی را تا به حال در مقابل دشمنان قسم خورده آن حفظ کرده است.


دکتر عزیز جوانپور افزود: اگر امروز در مقابل توطئه‌هایی که دشمنان این نظام برایمان برنامه ریزی کرده‌اند نتیجه‌ای حاصل نشده است ناشی از همین اتحاد و همدلی بوده است.


جوانپور با تاکید بر لزوم تفکر و تامل هرچه بیشتر اندیشمندان و صاحب نظران بر تبیین دیدگاه‌ها و ابعاد مختلف این پیام عنوان کرد: باید به این نکته بسیار توجه شود که دلیل این نامگذاری برای امسال چیست؟ محققین و اندیشمندان باید دیدگاه‌ها و منویات معظم له در این شعار را به طور کامل برای آحاد جامعه تبیین و تشریح کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان این نکته که نامگذاری هر سال فقط مختص آن سال نیست اظهار کرد: بیانات و رهنمود‌ها و شعارهای هر سال که توسط رهبر معظم انقلاب بیان می‌شوند، فقط مختص آن سال و یا یک سال نیست بلکه این مسائل باید همیشه و در همه حال در جامعه ساری و جاری باشد و در واقع به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.


رئیس سابق مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور خطاب به دانشجویان و به ویژه دانشجویان بسیجی گفت: ما اکنون در شرایط بسیار حساس و در واقع در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم که سرنوشت نظام و کشور ما تا حدود زیادی به بیداری و هوشیاری هرچه بیشتر در مورد مسایل پیرامون و پیروی از رهنمود‌های ولی امرمان که همیشه و همواره راهگشا و چراغ راه‌مان بوده‌اند و انصافا به نحو احسن و کامل ریز مسائل را رصد و کشور را رهبری می‌کنند بستگی دارد.


به گزارش آنا، سعید جلیلی نیز در جمع دانشجویان حاضر در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده علوم پایه شهید چمران واحد ارومیه حضور یافت و با سخنرانی به سوالات و پرسش‌های دانشجویان در زمینه‌های مختلف پاسخ گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته