دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 17:17
در واحد رودهن

مکری: به همت دانشگاه آزاد اسلامی مساجد زیادی ایجاد شد

مشاور فرهنگی هیئت امنای واحد رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دقت و تاکیدش را بر کار فرهنگی در چارچوبی که مدنظر نظام و ولایت بوده قرار داده و با نگاه فرهنگی اقدامات خیلی خوبی را انجام داده از جمله بحث نماز که به همت دانشگاه آزاد اسلامی مساجد زیادی ایجاد شد.
کد خبر : 12771

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد مکری در مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد رودهن که با حضور دکتر سام دلیری، دکتر ساغری، مهندس سرلک مدیرکل پشتیبانی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، مدیران و استادان در واحد رودهن برگزار شد، با تقدیر از زحمات رئیس واحد و پیشکسوتان دانشگاه اظهار کرد: ما امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون تدبیر و درایت رهبران جامعه اسلامی و مسئولان کشور هستیم.


وی گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما باید در هر سنگر و با هر عنوانی سعی در کسب رضایت خداوند داشته باشیم تا بتوانیم جامعه پویا و شکوفا را شاهد باشیم.


مشاور فرهنگی هیئت امنای واحد رودهن گفت: اگر انتصابات بر اساس لیاقت، شایستگی، تعهد و تدین و پایبندی به اصول باشد مطمئناً منشا خیر و برکت می‌شود و همه سود می‌برند.


مکری افزود: پایبندی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به اصول و ارزش‌ها موجب تحول خیلی خوبی شده و اگر دانشگاه در حوزه فرهنگ عمل کند می‌تواند منشأ خیر و برکات بیشتری باشد.


وی با توجه به حرکت دانشگاه به سمت و سوی عملیاتی شدن طرح‌های فرهنگی گفت: ما با تعامل و همکاری با دستگاه‌های فرهنگی، دولت و جاهای مختلف کشور امیدواریم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر فرهنگی و رونق فرهنگی در دانشگاه آزاد باشیم.


واحد رودهن، شاخص‌ترین واحد‌ شرق استان تهران در زمینه توسعه علمی و عمرانی جامعه


رئیس واحد رودهن هم با تقدیر از زحمات، دقت نظر و سلامت کاری معاون دانشجویی قبلی دکتر حمدی گفت: اگر دانشگاه رودهن پیشرفتی داشته به واسطه زحمات این عزیزان بوده است.


دکتر نقی شجاع برای معاون دانشجویی جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با حسن نظر و نگاه فرهنگی که وی دارد از این مسئولیت سربلند بیرون آمده و با همدلی و همزبان اتفاقات خوبی را برای واحد رودهن و دانشگاه آزاد اسلامی رقم بزنیم.


رئیس واحد رودهن گفت: قطعا با تلاش دلسوزانه همه دست اندرکاران قبلی این دانشگاه بوده است که واحد رودهن به عنوان شاخص‌ترین واحد‌های شرق استان تهران در زمینه توسعه علمی و عمرانی جامعه به جایگاه و وضعیت کنونی رسیده است.


وی افزود: برای این واحد دانشگاهی باعث افتخار است که از حضور و تجربیات مفاخر و شخصیت‌های علمی بهره‌مند شده‌ایم و این مهم تنها به دلیل داشتن عرق ملی، مذهبی و دانشگاهی این افراد و همچنین توجه جدی مسئولان ارشد، هیئت امناء و رویکرد دانشجو محوری دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به رشد و اعتلأ در این مجموعه عظیم دانشگاهی حاصل شده است


علم مقدس است و دانشگاه متولی علم است


معاون جدید دانشجویی واحد رودهن گفت: بر اساس تمام شعائر دینی ما، علم مقدس است و دانشگاه متولی علم است.


دکتر محمد چلاجور گفت: در ۳۵ سال پیش نهال دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت و با دستان توانمند آیت الله هاشمی رفسنجانی و اتکا به اراده ملی و مردمی به شکل درخت تنومندی درآمد که امروز ما شاهد بالندگی آن هستیم و بی‌شک یکی از قطب‌های علمی کشورمان محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته