دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون برنامه ریزی شورایعالی مناطق آزاد:

استفاده از دانش نوین و تکنولوژی در مناطق آزاد باعث پیشرفت اقتصادی خواهد شد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه در حوزه بین‌المللی، بهره مندی از دانش نوین و تکنولوژی‌های مبتنی بر فکر و نرم‌افزار مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: در مناطق آزاد کشور نیز توسعه نرم افزاری باعث پیشرفت اقتصادی خواهد شد.
کد خبر : 127525

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد؛ محمد معزالدین ارتقای استانداردهای فعالیت های اقتصادی در مناطق آزاد را از وظایف اصلی این مناطق برشمرد و گفت: توسعه برندینگ و حمایت از برندهای اصلی در این مناطق می تواند بخشی از این برنامه ها باشد.


وی افزود: مطالعات ارزشمندی در مناطق آزاد تهیه و ارایه شده که در حوزه ملی هنوز تهیه نشده است.


معاون برنامه ریزی شورایعالی مناطق آزاد، از پیشران بودن مناطق آزاد هفت گانه کشور در توسعه اقتصاد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: مناطق آزاد پیشران توسعه اقتصادی کشور و مجری منویات رهبر معظم انقلاب در سیاست اقتصاد مقاومتی هستند.


وی توسعه آموزش تخصصی در حوزه های اقتصادی، کنترل رضایت مندی مشتریان و فرهنگ سازی با ایجاد پایلوت های عینی در مناطق آزاد موجب ارتقای عملکردها خواهد شد.


معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی مناطق آزاد گفت: مقایسه نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه در دنیا و بومی سازی نرم افزاری بر اساس نیاز مناطق آزاد و اولویت های آنها می تواند باعث همدلی جوامع محلی و فعالان اقتصادی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته