شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی استقلال خوزستان
به گزارش گروه ورزشی آنا وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،مدیر روابط عمومی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی و در توضیحات تکمیلی در گفتگو با سایت باشگاه افزود: «مدیریت و سرمربی باشگاه پرسپولیس با وجود درخواستها و سوالات بسیاری که وجود دارد همواره با پایبندی به اصول اخلاق حرفهای و رقابت جوانمردانه از صحبت های حاشیه ای علیه دیگر تیم ها اجتناب کردهاند اما عجیب است که بعضی مدیران و مربیان بدون توجه به این مسایل همواره به صحبت درباره دیگر تیم ها از جمله پرسپولیس که بیشترین هوادار را دارد و رسانه ها بیشترین اهمیت را به مسایل آن نشان می دهند، می پردازند.»
وی که بابت عدم امکان حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با توجه به ساعت پرواز از نماینگان رسانهها نیز عذرخواهی کرد درباره ادعاهای مطرح شده توسط سیروس پورموسوی در روز قبل از مسابقه ادامه داد: «برای ما جای سوال دارد که چرا باید چنین مسایلی که هیچ تناسبی با واقعیات عینی ندارد، درست قبل از بازی مطرح شود و به ایجاد تنش و تشویش اذهان بینجامد. شما میبینید ایجاد همین ذهنیت در میان تماشاگران موجب میشود با کوچکترین سوت درست از سوی داور که صرفاً به ضرر تیم مقابل است با عکسالعمل منفی و فحاشی تماشاگران و پس از آن حمله به تماشاگران میزبان روبرو میشود.در همین مدت ما با انبوهی از ارتباط های هواداری روبرو شدیم که از طرح این مسایل آزرده شده بودند و خواهان اقدام باشگاه بودند و این برای ما ناراحت کننده است. همچنین جای سوال است که ادعای بسیج شدن تمام ایران برای قهرمانی پرسپولیس بر اساس چه مدارک و مستنداتی مطرح شده است؟»
خمارلو خاطر نشان کرد: «باشگاه پرسپولیس با توجه به جایگاه خود و هوادارانش در فوتبال بدون دامن زدن به مسایل حاشیه ای این موضوع را با جدیت از طرق قانونی و از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دنبال میکند تا آقای پورموسوی هم مدارک و استدلال خود را ارائه کنند. این مسایل در حالی مطرح میشود که پرسپولیس خود بسیاری اوقات از جمله در فصل گذشته قربانی بعضی مسایل سهوی شده است که بعضا تیم را از قهرمانی دور نگه داشته است.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان تصریح کرد: «باشگاه پرسپولیس همچنین مدت ها است برای اداره خود با اتکا به هواداران پرشمار، نام و برند بزرگ خود درآمدزایی کرده و باشگاه را اداره می کند.»
انتهای پیام/