دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 17:41

دبیرکل جامعه روحانیت: مردم باید براساس ارشادهای رهبری رای دهند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد: مردم باید براساس ارشادهای رهبری به فرد منتخب خود رای دهند.
کد خبر : 127243

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی با اشاره به شخصیت آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: مردم یاد علما را فراموش نمی‌کنند زیرا سیره انبیاء را پیش گرفتند و بر مبنای آن عمل می‌کنند.


وی ادامه داد: ما علما با پشتوانه مردمی در میدان مبارزه با کفر و استکبار وارد شده‌ایم. همان‌طور که امام راحل در انقلاب عمل کردند و امروز نیز رهبر انقلاب با پشتوانه مردمی در برابر نفاق ایستاد‌ه‌اند.


آیت‌الله موحدی ادامه داد: شیوه ما در مواجهه با مردم و مبارزه با ظلم شیوه علمای ربانی است. هرگاه مردم زهد علما را احساس کنند، از آنها حمایت خواهند کرد و علمای زاهد این جرات را به مردم می‌دهند که در برابر ظلم ایستادگی کنند، همان‌گونه که امام‌ راحل در برابر آمریکا ایستاد و مردم را با خود همراه کرد.


آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به شخصیت و نقش موثر آیت‌الله مهدوی کنی گفت: علمای ربانی همچون ایشان حامی مظلومان است و از شیعیان و مسلمانان مظلوم در فلسطین و سایر نقاط جهان حمایت می‌کند.


وی درباره شخصیت آیت‌الله کنی تصریح کرد: ایشان مطیع امر رهبری بودند و بارها اشاره کردند من به شما ارادت داشته و مطیع شما خواهم بود. ایشان در برابر نفاق و دروغ می‌ایستاد. حمایت ایشان از رهبری بی‌نظیر بوده و هرجا لازم بود حضور می‌یافتند و ایفای نقش می‌کردند.


وی به نقش‌های بی‌نظیر ایشان در جامعه روحانیت مبارز، مجلس خبرگان، دولت در ابتدای انقلاب و نقش ایشان در زندان پیش از پیروزی انقلاب اشاره کرد که هرکدام نیاز به تفسیر و بیان طولانی دارد.


آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان سخنان خود به اهمیت و ضرورت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو پرداخت و گفت: مردم باید براساس ارشادهای رهبری به شخص موردنظر و منتخب رای دهند.


وی افزود: علاوه بر آن باید از رای و نظر علمای پیروی رهبری استفاده کنند تا در قیامت در پیشگاه خدا بگویند به این دلیل به این فرد رای دادیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: موحدی کرمانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته