دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 12:34

قهرمانان رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی تجلیل شدند + تصاویر

در دهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با شرکت چند تیم مطرح از کشورهای پیشرفته دنیا، در لیگ ربات‌های انسان نمام مقام اول بین المللی را در رده بزرگسالان به خود اختصاص داد و در این راستا قهرمانان رباتیک واحد ایلخچی تجلیل شدند.
کد خبر : 12682

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد نریمانی در مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی و احد ایلخچی که با حضور مسئولان شهری و دانشگاهی برگزار شد، موفقیت اعضاء رباتیک را به خانواده‌ها و مسئولان تبریک گفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در مقایسه واحد ایلخچی با واحد‌های بزرگی که در مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: واحد جوان ایلخچی با سابقه ده ساله توانست با واحد‌های بزرگ کشور و همچنین چندین کشور مطرح اروپایی در زمینه رباتیک رقابت کرده و در میان ۲۱۰ تیم دانشگاهی و کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان، آلمان، سویس، هلند، بلژیک، کلمبیا، مصر، چین، تایلند، هند، پاکستان و... مقام اول بین المللی را به خود اختصاص دهد و این برای ما مسئله مهم و قابل توجهی است.



وی اتحاد و همدلی کارکنان و استادان دانشگاه در کسب این موفقیت را ستود و اهداف و برنامه‌های آتی این دانشگاه برای ارتباط علم با صنعت را تشریح کرد و تعامل، ارتباط مستقیم، استفاده از فکر و ایده‌های نو و بسترسازی مناسب برای فعالیت دانشجویان در زمینه‌های علمی را یکی از فاکتورهای مهم در تجاری ساختن ایده‌های دانشجویی دانست.


فرماندار اسکو هم با تبریک به اعضاء تیم رباتیک و خانواده‌های این عزیزان، پیروزی جوانان ایران اسلامی را در مسابقات علمی جهان با وجود تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی بسیار مهم و در خور تقدیر دانست و قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در نزدیک‌ترین محل به شهرکهای صنعتی استان را امتیاز مثبتی برای استفاده از پتانسیل متقابل علم و صنعت دانست.


صادقی افزود: افتخار آفرینی این دانشجویان سب خوشحالی مسئولان و مردم شهرستان و درخشش نام ایلخچی در سطح کشور شده است.








فرماندار اسکو با تبریک به اعضاء تیم رباتیک و خانواده‌های این عزیزان، پیروزی جوانان ایران اسلامی را در مسابقات علمی جهان با وجود تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی بسیار مهم و در خور تقدیر دانست و قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در نزدیک‌ترین محل به شهرکهای صنعتی استان را امتیاز مثبتی برای استفاده از پتانسیل متقابل علم و صنعت دانست

وی بر حمایت هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی از تیم رباتیک دانشگاه واحد ایلخچی را تاکید کرد افزود: با توجه به توانایی‌های این تیم حمایت و پشتیبانی از آنان بی‌شک کسب موفقیت‌های روز افزون این دانشجویان در عرصه‌های بالا‌تر خواهد بود.


مدیرعامل ایران خودرو تبریز نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این شرکت در صدد تعامل با دانشگاه‌ها برای بهبود روابط علمی و فنی است گفت: اعتقاد ما در این مجموعه خودرسازی بر مدیریت توزیعی است تا تمامی سطوح با در اختیار داشتن اختیارات کامل اهداف پیش بینی شده را در سطح این مجموعه به خوبی پیش ببرند.


غلامرضا صادقیان افزود: حمایت از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی بخشی از این سیاست است تا زمینه برای حضور فکرهای خلاق و مبتکر برای تحقق چشم اندازهای ترسیم شده در آینده این شرکت امکان ظهور و بروز پیدا کنند.


وی تصریح کرد: توان افرادی مانند تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی می‌تواند در سطح تولیدات آینده این شرکت در بخش ربات‌های صنعتی خط تولید بدنه و رنگ و مونتاژ خودرو مورد استفاده قرار گیرد.


تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با مشاوره و مشارکت واحد فناوری اطلاعات شرکت ایران خودرو تبریز در این دور از مسابقات حضور داشت و مدیرعامل ایران خودرو تبریز با دریافت لوح سپاس از سوی ریاست دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.



معاون پژوهشی و سرپرست تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی با ارائه گزارش کامل و جامعی از فعالیت‌های تیم گفت: تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در نخستین حضور خود در این دوره از مسابقات توانست به مقام اول بین المللی دست یابد و رسیدن به این جایگاه را مدیون حمایت‌های بی‌دریغ رئیس دانشگاه، همفکری مسئولان شرکت ایران خودرو تبریز و پرسنل زحمتکش دانشگاه واحد ایلخچی دانست.


دکتر عباس‌زاده گفت: تیم رباتیک واحد ایلخچی با این پیروزی توانست مجوز حضور در مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۶ در کشور آلمان برگزار خواهد شد را کسب کند و این تیم اکنون مراحل آماده سازی و حضور قدرتمند در این مسابقات را سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده است.


در این مراسم عباس‌زاده به عنوان سرپرست و مربی، اکبر کوماری تبریزی، سعید سعیدوند، علیرضا کریمی صابر، بهزاد سلمانی، مهدی غیبی، معصومه جعفری و مسئول دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مهندس اصغر رضایی با اهداء جوایزی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته