دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1395 - 13:23

حافظی: حذف کمیسیون محیط زیست از کمیته نظارت بر فروش شهروند خلاف واقع است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران حذف نماینده کمیسیون سلامت شورا از کمیته 5 نفره نظارت بر فروش شهروند و انتخاب دو نماینده از هیات رئیسه را نادیده گرفتن مصوبه شورا و خلاف واقع دانست.
کد خبر : 126684

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌الله حافظی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران درباره ترکیب کمیته 5 نفره بر نظارت بر فروش شهروند اضافه کرد: در جلسه فروش سهام شرکت شهروند ابتدا پیشنهاد شد کمیته‌ای سه جانبه متشکل از نمایندگان سه کمیسیون (برنامه و بودجه، معماری و شهرسازی و نظارت) برای نظارت بر فروش شهروند تشکیل شود که با درخواست رئیس کمیته محیط زیست ترکیب این کمیته به 5 نفر افزایش یافت.


وی تصریح کرد: بر این اساس یک نفر از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و یک نفر از اعضای هیات رئیسه به این کمیته راه یافتند اما در صورت‌جلسه ارسالی مشاهده شد که نماینده کمیسیون سلامت حذف شده و به جای آن دو نفر از هیات رئیسه در این کمیسیون جایگزین شدند.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس فایل‌های صوتی و تصویری موجود آن جلسه کمیسیون سلامت هم باید عضو این کمیته باشد، عنوان کرد: درخواست دارم متن صورت‌جلسه مذکور اصلاح شده و متعاقباً به فرمانداری ارسال شود.


حافظی همچنین در پایان تاکید کرد: یک کارمند شورا حق ندارد اظهار نظر یا یادداشت‌های اعضای شورای شهر را فیلتر کند، اجازه ندهید این رویه باب شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته