دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1395 - 16:48

جزئیات دیدار باهنر با آیت‌الله موحدی کرمانی

سخنگوی جبهه پیروان از دیدار اخیر باهنر دبیرکل این جبهه با آیت‌الله موحدی‌کرمانی خبر داد و گفت: این دیدار به منظور هماهنگی و ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های جبهه پیروان انجام شد.
کد خبر : 126510

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از فارس، کمال‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از دیدار اخیر باهنر دبیرکل این جبهه با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد و گفت: این دیدار قبل از تعطیلات هفته قبل به منظور هماهنگی و ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های جبهه پیروان انجام شد.


سجادی با بیان اینکه محور فعالیت اصولگرایان جامعه روحانیت است، ادامه داد: همانطور که در جلسات اخیر با آیت‌الله موحدی نیز تاکید شد در انتخابات پیش رو حمایت و فراخوانی از طرف جامعه روحانیت از اصولگرایان صورت می‌گیرد تا تقسیم کار شود.


سخنگوی جبهه پیروان افزود: همه این مواضع و مطالب از سوی آقای باهنر به جامعه روحانیت منتقل شد و منتظر هستیم قدم های بعدی را بردارند.


وی با تاکید بر اینکه این ارتباط بین جبهه پیروان و جامعه روحانیت به صورت مداوم وجود دارد، یادآور شد: در این نشست مشترک همچنین آقای باهنر بر لزوم ائتلاف و گرد آمدن مجموعه اصولگرایان تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته