دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا خالقی‌فر: دوران خوبی در پرسپولیس نداشتم/ در گسترش به آرامش رسیدم

هافبک گسترش فولاد گفت: بعد از پرسپولیس نیاز به آرامش داشتم و به همین دلیل ترجیح دادم گسترش را برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم.
کد خبر : 126447

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه 3 بر0 از سد پدیده مشهد بگذرد و وضعیت خودش را در جدول بهتر کند. رضا خالقی‌فر هافبک فصل گذشته پرسپولیس نقش زیادی در پیروزی گسترش داشت و با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند زمینه ساز اولین پیروزی گسترشی‌ها شد.


رضا خالقی‌فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی پرگل گسترش در هفته هشتم رقابت‌ها مقابل پدیده مشهد گفت: «در بازی مقابل پدیده همه بازیکنان متحد شدند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و خوشبختانه این مساله هم عملی شد و موفق شدیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. برد مقابل پدیده برای ما خیلی مهم بود و با صعود چند پله ای در جدول به آینده لیگ امیدوار شدیم.»


وی در رابطه با دو گلی که در بازی مقابل پدیده به ثمر رساند بیان کرد: «گل های من روی زحمات سایر بازیکنان به دست آمد و من خیلی خوشحالم که توانستم در این بازی نقش کوچکی در پیروزی گسترش ایفا کنم.»


هافبک فصل گذشته پرسپولیس در خصوص جدایی از این تیم و پیوستنش به گسترش افزود: «من یک سال و نیم در پرسپولیس بودم و دوران خوبی را در این تیم سپری نکردم. بعد از این تیم نیاز به آرامش داشتم و به همین دلیل ترجیح دادم گسترش را برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم. گسترش هم تیمی است که از بازیکنان باکیفیت و خوبی برخوردار است و همچنین کادر فنی و امکانات این تیم در در سطح بالایی قرار دارند. برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در لیگ امسال به قهرمانی برسند.»


خالقی‌فر در مورد این مساله که او را جایگزین خلعتبری در گسترش فولاد معرفی کردند گفت: «پست بازی من تفاوت زیادی با خلعتبری دارد. خلعتبری بازیکن بزرگی است و در حال حاضر هم در تمرینات شرکت می‌کند. یک سوءتفاهمی بین او و کادر فنی پیش آمد که الان برطرف شد و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب