دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده ناوگان شمال نداجا: ایران با تمام توان و اقتدار برای پایدار کردن امنیت دریای خزر تلاش می‌کند

فرمانده ناوگان شمال نداجا گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و اقتدار خود در راستای پایدارکردن امنیت دریای خزر تلاش می‌کند.
کد خبر : 126057

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از تسنیم، امیر دریادار افشین رضایی حداد صبح امروز در جریان اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران به بندر باکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ناو گروه شامل ناوشکن دماوند و ناو موشک‌انداز جوشن است.


وی هدف از اعزام این ناوگروه را ابلاغ پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران در دریاهای آزاد عنوان کرد و گفت: در این راستا سال‌های اخیر ناوهای متعددی را در شمال و جنوب به دریاهای آزاد اعزام کردیم.


فرمانده ناوگان شمال نداجا با بیان اینکه در 6 ماه آینده ناوگروه‌های دیگری را نیز اعزام می‌کنیم تصریح کرد: در آینده نیز ناوگروه‌های کشورهای دیگر از کشور ما بازدید خواهند کرد.


امیر رضایی‌حداد با اشاره به اینکه جمهوری آذربایجان مرز قابل توجهی با ایران دارد، بیان کرد: جمهوری آذربایجان در حوزه اقتصادی، ارتباطات راهبردی با جمهوری اسلامی ایران دارد.


فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: سعی کردیم با اعزام این ناوگروه نشان دهیم که جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و اقتدار خود در جهت پایدار کردن امنیت دریای خزر تلاش می‌کند.


وی با بیان اینکه ناوگروه‌های اعزام شده ساخت دانشمندان ایرانی است، تصریح کرد: 200 نفر از دریادلان ایرانی در مأموریت 3 روزه در قالب این ناوگروه‌ها به باکو اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دریای خزر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته