دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داور بازی پرسپولیس و نفت در نتیجه تاثیر گذاشت

پورموسوی: پرسپولیس شکست‌ناپذیر نیست/ باید برای قهرمانی بجنگیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: امیدواریم که در روز بازی با پرسپولیس داور بسیار خوبی بگذارند تا این بازی که بین تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته است بدون ایجادمشکلی از سوی داور مسابقه انجام شود.
کد خبر : 126034

سیروس پورموسوی درخصوص پیروزی با ارزش تیمش درخانه ماشین‌سازی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بسیار خوشحالم که موفق شدیم در خانه تیم آماده ماشین‌سازی 3 امتیاز خارج از خانه بگیریم. واقعا بردن در تبریز کار آسانی نیست اما بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و برنده از زمین بیرون آمدند.»


او افزود: «اینکه ما توانستیم به رغم همه مشکلاتی که داریم به روزهای خوب برگردیم و به این باور برسیم که توانایی شکست حریفان را داریم، اتفاق بسیار خوبی برای استقلال خوزستان است. حالا جزو مدعی‌های لیگ هستیم و می‌خواهیم امسال را هم با نتایج خوبی به پایان برسانیم و برای قهرمانی بجنگیم.»


سرمربی استقلال خوزستان درباره علت اصلی خودباوری بازیکنانش یادآور شد: «واقعیت این است که مهم‌ترین تلاش امسال ما این بود که بازیکنان به این باور برسند که توانایی ایستادن در بین مدعیان در سال دوم را نیز دارند. ما خواستیم این ذهنیت را از بین ببریم که تیم‌های قهرمان در سال بعد با افت شدید مواجه می‌شوند . در چند هفته‌ای هم که نتیجه نگرفتیم به گواه همه کارشناسان با بدشانسی زیادی رو به رو شده‌بودیم بود و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.»


او خاطرنشان کرد: «حالا به جدول بازگشته‌ایم و این فرصت را داریم به رده‌های بالایی جدول برگردیم. باید در بازی‌های پیش‌رو با اعتماد به‌نفس بالایی کار کنیم تا حداکثر امتیازات را در کسب کنیم و خیلی زود در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.»


پورموسوی در مورد دیدار با پرسپولیس بیان داشت: «همیشه تیم‌های لیگ برتری بازی های مهمی با استقلال و پرسپولیس دارند و ما هم این هفته با پرسپولیس که صدرنشین لیگ است،‌بازی داریم. این بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید بازیکنان تیم در وضعیتی قرار بگیرند که با آمادگی روحی و روانی مناسبی بازی کنند. ما در چند روز باقیمانده تا بازی با پرسپولیس سعی می‌کنیم تا بازیکنان را کاملا مهیای این مسابقه کنیم که اسیر هیجانات کاذب بازی نشوند و نتیجه خوبی بگیرند. البته بازیکنان ما تجربه لازم را دارند و می‌دانند که با ارائه بازی هوشمندانه شکست پرسپولیس امری شدنی است.پرسپولیس تیم شکست ناپذیری نیست و می توان با ارائه یک بازی هدفمند این تیم را شکست داد.»


سرمربی استقلال خوزستان درخصوص اشتباهات داور دیدار پرسپولیس و نفت تهران و اینکه نگران نیست تا داور دیدار این تیم با پرسپولیس هم دچار اشتباهات تاثیرگذار شود، عنوان کرد: «اشتباهات برای همه است. اگر داور بازی پرسپولیس و نفت با اشتباهات خود در نتیجه تاثرگذاشت من مربی هم اگر ترکیب غلطی را به میدان بفرستم باخت تیمم را رقم زده‌ام. پس باید بپذیریم که اشتباه داوری بخشی از بازی است.»


او یادآور شد: «پیام حیدری داور بازی پرسپولیس و نفت تهران جزو داوران جوان ماست و باید حمایت شود تا با اشتباهات خود حق تیمی را تضییع نکند. ما معتقدیم باید از داوران پشتیبانی شود. البته انتظار داریم کمیته داوران با دقت نظر بالایی عملکرد داوران را در نظر داشته باشد تا در مسابقات حق هیچ تیمی از بین نرود. بالاخره رقابت‌ها حساس است و تیم‌ها تلاش دارند تا موفق شوند. ما امیدواریم که در روز بازی با پرسپولیس داور بسیار خوبی بگذارند تا این بازی که بین تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته است بدون مشکلی از سوی داور مسابقه انجام شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته