دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1395 - 14:57

دانشجوی مهندسی صنایع واحد تهران غرب در روز تاسوعای حسینی به سوی معبود پرکشید/ پیام تسلیت داداندیش

یکی از دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به رحمت خدا پیوست.
کد خبر : 125701

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دوشیزه بهاره برین دانشجوی پذیرفته شده مهر 95 در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب در روز سه شنبه 20 مهر مصادف با روز تاسوعای حسینی در اثر سانحه دلخراش تصادف در مسیر سفر به شهر یزد در اثر شدت جراحات وارده در سن 19 سالگی در دم، دار فانی را وداع گفت.


خانواده برین که همراهان وی در این سفر بوده‌اند هر کدام برای جراحات وارده در بیمارستان بستری هستند.


پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب در پیامی تسلیت خود را به خانواده آن مرحوم اعلام کرد:


انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت تاسف برانگیز دوشیزه بهاره برین دانشجوی جدید کارشناسی رشته مهندسی صنایع این واحد دانشگاهی در آغاز بهار تعلیم و تربیت موجب تاثر و اندوه فراوان شد.


اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم، بازماندگان، جامعه دانشگاهی واحد تهران غرب و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبرجمیل و اجرجزیل مسالت می‌کنیم.


امید است در ایام محرم حسینی خداوند متعال روح پاکش را با اسوه زنان دو عالم فاطمه زهراء محشور کند. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد


جامعه دانشگاهی واحد تهران غرب نیز با ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده داغدار و محترم آن مرحومه، برای آن درگذشته رحمت و مغفرت الهی و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از پیشگاه ایزد منان آرزو می کند.


مراسم ترحیم آن مرحومه فردا، یکشنبه 25 مهر 95 از ساعت 17 تا 18:30در مسجد جامع شهرک غرب واقع در شهرک غرب روبروی مجتمع خرید میلاد نور برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته