دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کره‌ ای‌ها به فکر انتقام؛ایرانی‌ها به دنبال تداوم پیروزی

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین بازی دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در یک بازی حساس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف کره جنوبی می‌رود.
کد خبر : 124761

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال ایران در مهمترین و حساس‌ترین بازی دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی امروز به مصاف کره جنوبی می‌رود. دو تیم ایران و کره تا قبل از این بازی شرایط مشابهی دارند و هر دو تیم با دو برد و یک مساوی وکسب 7 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند.


تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های گذشته نتایج خوبی را مقابل کره جنوبی کسب کرد و در 5 بازی آخری که بین دو تیم برگزار شد ملی‌پوشان ایران در هر 5 بازی موفق شدند به پیروزی برسند.


بازی امروز ایران و کره جنوبی بیست و نهمین بازی دو تیم است و در بیست و هشت بازی قبلی سهم ایران کسب 12 پیروز بود و 9بار هم کره‌ای‌ها بازی را به نفع خودشان به پایان رساندند و 7 بازی دو تیم مساوی شد.


اما ملی‌پوشان ایران یک برد تاریخی مقابل کره جنوبی به دست آوردند و آن مسابقه هم در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ رقم خورد که تیم ملی ایران با درخشش «علی دایی» با نتیجه پرگل شش بر دو، کره جنوبی را در هم کوبید.


شاگردان کی‌روش که در سه بازی قبلی این مرحله نمایش خوبی از خودشان نشان دادند امیدواری زیادی دارند تا بتوانند در بازی چهارم هم بتوانند از سد کره جنوبی بگذرند و با 10 امتیاز به تنهایی درصدر جدول قرار بگیرند و در آنطرف میدان کره‌ای‌ها هم عزم خودشان را جزم کردند تا ناکامی مقابل ایران را پایان دهند و با یک برد شیرین در ورزشگاه آزادی تهران را به مقصد سئول ترک کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب