دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1395 - 14:14

کوتاه از واحدهای رودهن، سیرجان، صفاشهر، فسا، دزفول و سما کرج

فرزند کارشناس امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از سوی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در رشته فیلم مستند شایسته تقدیر شناخته شد.
کد خبر : 124752

به گزارش آنا، رامتین زاهدی فرزند خیرالله زاهدی کارشناس امورورزشی واحد دانشگاهی رودهن که به تازگی عنوان اولی رشته ی فیلم مستند را به خود اختصاص دهد مورد قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران قرار گرفت.


در قسمتی از این لوح قدردانی که به امضای عبدالرضا فولادوند راد رسیده است آمد: از اینکه در آسمان بی کران، هستی، تکرار بودن شدی و جرعه ای از آب معرفت نوشیدی و تجسمی زیبا از حقیقت هنر را خلق نمودی بسیار خرسندیم. بنابراین از شما که در سی و چهارمین دوره ی جشنواره ی مسابقات فرهنگی و هنری، یادواره سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی موفق به کسب رتبه اول دررشته فیلم مستند شده اید، قدردانی به عمل آورده و امیدواریم در سایه انوار الهی و در ظل توجهات امام عصر (عج) و بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه ی انقلاب همواره موفق و موید باشید.


قدردانی آموزش و پرورش از سمای کرج


اداره آموزش و پرورش کرج به منظور حضور فعال سمای کرج در جشنواره خوارزمی از عوامل آن تقدیر به عمل آورد.


عبدالکریم رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با اهدای لوح قدردانی به مهوش محمدنظر مدیر و مریم قاسمی دبیر زبا انگلیسی دبیرستان دخترانه دوره اول سما واحد کرج جهت حضور فعال ایشان در جشنواره نوجوان خوارزمی قدردانی کرد.



قدردانی از برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت واحد دزفول


بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت در واحد دزفول با حضور 2159 نفر در بخش‌های پژوهش، هنز و ادبیات دینی، کتبی، شفاهی برگزار شد.


1-کتبی (رشته های: تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن کریم به فارسی و انگلیسی، شرح نهج البلاغه، ادعیه و زیارات، نماز، زندگانی ائمّه معصومین( سلام اللّه علیهم ) و احکام خواهران و برادران)


2- شفاهی(رشته های: قرائت و حفظ قرآن کریم، اذان)


3– پژوهش، هنر و ادبیات دینی: (رشته های: وبلاگ نویسی، مقاله، خطاطی، نقاشی، معرّق، تذهیب و نگار گری، طراحی پوستر و... )، ویژه اساتید،کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


بر اساس این گزارش، طی مراسمی در بین الصلاتین ظهر و عصر با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی از برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت تقدیر گردید.


لازم به ذکر است که به تمامی شرکت کنندگان دانشجو که 50درصد امتیازمسابقه را کسب کرده‌اند به یکی از دروس عمومی در نیمسال اول یا دوّم یا تابستان( با انتخاب دانشجو) 2 نمره اهداء خواهد شد.


شایان ذکر است که به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت با استقبال بسیار خوب دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار گردید.


مسابقات قرآن و عترت هرساله به صورت همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود و بنا به اعلام کانون قرآن و عترت واحد دزفول، ثبت نام دور جدید این مسابقات بزودی آغاز خواهد شد.


چاپ نهمین مجله علمی - پژوهشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نهمین مجله علمی –پژوهشی زبان و ادبیات فارسی چاپ و منتشر شد.


این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا، مدیر مسئولی سعید قشقایی،سردبیری محمد علی آتش سودا و مدیر داخلی محمد رضا اکرمی است.


در ابن مجله حاضر هشت مقاله با عنوان‌های نقد و بررسی عناصرعمده عامیانه در محبوب القلوب ممتاز فراهی، ابتلاء وامتحان حضرت ابراهیم در آثار شاعران قرن ششم با روی کرد به متون مقدس، زن‌آرمانی، زن فتانه در آثار سیمسن دانشور، بررسی سبک رباعیات نیما، بررسی و مقایسه رویکردهای واقع گرایانه طلایه داران داستان کوتاه فارسی و عربی، بررسی و تحلیل مولفه‌های گروتسک در«بوف کور» صادق هدایت، تحلیل گفتمان روایی رمان شازده احتجاب، نگاهی به وضعیت فعل در هنجار گریزی نحوی در قصائد خاقانی منتشر شده است.


برگزاری کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع در واحد سیرجان


به همت دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان واحد سیرجان برگزار شد.


به گزارش آنا؛ این دوره در یک روز و در دو نوبت با حضور دکتر سنجر سلاجقه مدیر گروه دکترای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و همکاران این واحد در این دوره شرکت کردند.


در این دوره سر فصل هایی همچون مبانی اعتقادی طرح تکریم، جایگاه حفظ کرامت دانشجو در برنامه های تحول نظام اداری، اصول مشتری مداری و طراحی مدل های مدیریت و کیفیت برای خدمات دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان توسط مدرس این دوره ارائه شد.


برگزاری نخستین نشست امر به معروف و نهی از منکر در واحد صفاشهر


نخستین جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد.


دکتر عباس قلتاش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر فلسفه قیام عاشورا را احیاء امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت که این مهم واجب فراموش شده است و باید به طور جدی پیگیری شود .


سروان قره خانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه خرم بید نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر را همدل و همراه خواند و به بحث در مورد انواع جهاد پرداخت.


در این جلسه مقرر شد که مجتمع فرهنگی شهدای گمنام با رویکرد تبلیغات فرهنگی در اولویت برنامه‌ریزی قرار گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب