خمیر دندان زغالی صرفا یک کالای تبلیغی است/ تبعات تبلیغات ترمیم دندانهای هنرپیشهها و ورزشکاران
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر کیوان ساعتی در نشست خبری شانزدهمین کنگره متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران که قرار است از ۴ تا ۷ آبان ۹۵ برگزار شود، افزود: تبلیغات خمیر دندان زغالی صرفا تبلیغی است.
وی ادامه داد: کسانی که تبلیغات موزاییک کردن و سفید کردن دندانها را انجام میدهند دغدغه بهداشت و سلامت دهان و دندان جامعه را ندارند و صرفا دنبال درآمدزایی هستند.
دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران گفت: سفید کردن دندان درمان علمی است اما محافظهکارترین درمان زیبایی است که هم اکنون به علت تبلیغات غلط و ناآگاهی عدهای به صورت گسترده در جامعه تبلیغ میشود. باید پرسید چرا در رسانه ملی هیچگاه تبلیغ مسواک و نخ دندان نمیشود اما به صورت گسترده با تبلیغات سفید کردن دندانها روبهرو میشویم.
وی افزود: از لحاظ علمی ثابت شده پوسیدگی دندان، عفونیترین و شایعترین بیماری است و مشکلات لثه ارتباط مستقیم با بیماری های قلبی دارد. متخصصین ماهر قلب قبل از جراحی دندانها را چک میکنند و در خارج برای بارداری قبل از اجازه دندانپزشک اجازه بارداری را نخواهند داد.
ساعتی گفت: متأسفانه یک عده با درست کردن مجانی دندانهای هنرپیشهها و ورزشکاران و تبلیغات گسترده در فضای مجازی سلیقه جامعه را تغییر دادهاند.
دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران با بیان این مطلب که دغدغه ما زیبایی نیست بلکه سلامت و بهداشت جامعه است، افزود: زیبایی مهم است اما نوع طبیعی آن، نه کسی که ۸ دندان پوسیده در دهان دارد و برای موزاییک کردن و سفید کردن دندان به متخصص مراجعه میکند.
انتهای پیام/

چرا دندان عقل داریم؟
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- خرید ادویه
- خرید فالوور واقعی
- فونیکس
- خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز
- آهنگ جدید
- سفارش چاپ پرچم
- تلفن ابری
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- انبار هوشمند فلزات گرانبها
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- چک لیست لوازم اسکی
- وکیل
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست