دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی نمایشگاه طراحی سیاه قلم در واحد میانه

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، نمایشگاه طراحی سیاه قلم با عنوان «قاصدک» در طبقه همکف ساختمان مرکزی واحد برپا شده است.
کد خبر : 124568

هنرمند نقاش و با ذوق شهرستان میانه و برپا کننده نمایشگاه طراحی سیاه قلم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «در این نمایشگاه آثاری از چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف در قالب تابلو، به صورت سیاه قلم طراحی و نقاشی شده است.»


ندا مرسل‌زاده افزود: «این نمایشگاه از 13 تا 20 مهر به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه قرار گرفته است.»


وی با توجه به موضوع نمایشگاه ادامه داد: «چهره‌ها و شخصیت‌ها در این نمایشگاه، هنرمندانی هستند که در قید حیات نیستند.»


مرس‌زاده 5 ترم تخصصی طراحی و رنگ روغن زیر نظر استادان مجرب دانشگاه تهران هنرآموز بوده و مدرک مربی گری را از این دانشگاه اخذ شده است.


برپایی نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی با عناوین شهریاران، فانوس و کانون بسیج، نمایشگاه مشترک طراحی، سفالگری و خطاطی با همسر هنرمند خود و هنرجویان هنرهای تجسمی دانشگاه تهران در شهرستان میانه از دیگر فعالیت‌های هنری و افتخارهای وی هست.


مرسل‌زاده از زحمات و مساعدت دکتر علی سلیمی شاملو رئیس و مسئولان حوزه‌های مختلف واحد میانه درباره هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته