دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1395 - 15:56

همکاری واحد تهران شرق با کمیته اجرایی دومین اجلاس بین‌المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی

در حکمی از سوی معاون اجرایی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی، محمدرضا جدیدیان مدیردفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت و مهدی عبداله زاده رئیس دفتر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به عنوان اعضای کمیته اجرایی دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی منصوب شدند.
کد خبر : 124328

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی رویدادی است که همه ساله با هدف تجمیع ظرفیت­ ویژه کشورهای اسلامی در حوزه فناوری و با هدف دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می­‌شود.


با توجه به اهداف عالی دبیرخانه اجلاس مبنی بر فعالیت این مجموعه در همه کشورهای اسلامی و بهره‌مندی از توان بالقوه سایر کشورها در حوزه­‌های علوم و فناوری، دومین دوره این رویداد با همراهی مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاریهای اسلامی از تاریخ 27 لغایت 30 مهر95 در کشور مالزی برگزار خواهد شد.


این اجلاس فرصت مناسبی برای فعالان علمی، فناوری، صنعتی و اقتصادی کشورها را فراهم خواهد آورد تا در تعاملی سازنده و با بهره مندی از فضای ویژه ایجاد شده برای حضور صاحبان دانش و فناوری و سرمایه گذاران و تجار کشورهای اسلامی موجبات ارتباط نزدیک­تر و همکاری‎های مستمر فی مابین را فراهم آورده و گامی جدی در زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشورهای اسلامی بردارند.


در بخشی از این احکام خطاب به جدیدیان و عبداله‌­زاده آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند حضرتعالی در زمینه توسعه علوم و فناوری در حوزه بین الملل به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته اجرایی دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی که از تاریخ 27 لغایت 30 مهر 1395 در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد شد، منصوب می­شوید.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا حضور در این اجلاس می‌­توانند به آدرس اینترنتی: www.2cst-ic.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته