دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 11:26

تجدید میثاق دانشگاهیان استان بوشهر با شهدای برازجان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد استان بوشهر صبح امروز با حضور در گلزار شهدای برازجان با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 12413

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبدالرضا جمال زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد در استان بوشهر، به اتفاق حجت الاسلام دکتر علی آل بویه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، دکتر یوسف قیصری دبیر هیأت امنای استان، رئیس، معاونان و مدیران واحد دشتستان با حضور در گلزار شهدای برازجان با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شهدا مسیری را انتخاب کردند از همه چیز خود گذشتند، گفت: آنان با اخلاص در صحنه های جهاد در راه خدا حضور یافتند و آگاهانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


وی افزود: شهدا با خداوند متعال معامله کردند و چشم برروی مادیات و تعلقات دنیوی بستند و به درجه ای از انسانیت و معنویت رسیدند که در راه خداوند جان خود را فدای دین و میهن کردند.


آل بویه با تأکید بر اینکه شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، گفت: عشق و علاقه به وصال محبوب و معشوق، طبیعت هر موجودی است و این عشق است که باعث حرکت و جنبش می شود.


جمال زاده و هیأت همراه پس از ادای احترام به شهدای شهر برازجان بر مزار مرحوم حسینقلی انگالی از استادان پیشکسوت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر حضور یافت و یاد و خاطر ایشان را گرامی داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب