دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1395 - 13:32

نشست توجیهی دانشجویان جدید واحد تهران غرب برگزار شد

نشست توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.
کد خبر : 123997

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این نشست با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی و آموزشی واحد تهران غرب در دو روز و با هدف ایجاد تعامل بین دانشجویان و مسئولان دانشگاهی و ساختار و قسمت‌های مختلف واحد برگزار شد.


دکتر پروین داداندیش رئیس واحد، دکتر منوچهر امیر فیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر طهمورث شیری معاون آموزشی، دکتر طوبی امیر عضدی معاون پژوهش و فناوری، دکتر مهدی حیدری معاون اداری و مالی که در این نشست حضور داشتند به بیان توضیحاتی درباره واحد تهران غرب و برنامه‌ها و موفقیت‌های آن پرداختند.


سیدحسین پیشگر رئیس دانشکده فنی و مهندسی، لیلا زارع سرپرست دانشکده هنر و معماری، ندا اتش وحیدی سرپرست دانشکده مدیریت و سارا محمدپور رئیس دانشکده علوم انسانی نیز بر اساس دانشکده‌های واحد تهران غرب را معرفی کردند.


هوشنگ رمضانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و ناصر غفوری عدل مدیر آموزش واحد تهران غرب هم اطلاعاتی در خصوص تسهیلات باشگاه و مقررات آموزشی واحد ارائه کردند.


اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس، پخش کلیپ معرفی دانشگاه آزاد اسلامی و شهدای مدافع حرم، نمایشگاه کلی ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، نمایشگاه محصولات فرهنگی اعم از پوستر، بروشور، سی دی، کتاب و... از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.


برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)


به همت هیات بنت الحسین (ع) واحد تهران غرب و رئیس واحد و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان در نمازخانه دانشکده فنی و مهندسی این واحد برگزار شد.


در این مراسم که با سخنرانی استاد محمد جنتی و مداحی و روضه‌خوانی مجید شعبانی، مسعود اصلانی و حمید موسیوند برگزار شد، دانشگاهیان واحد تهران غرب اقامه عزا کردند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته