دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 11:36

تازه‌ترین قیمت آپارتمان‌های زیر 40 متر در تهران

اگرچه بازار مسکن مدت‌هاست که در رکود به سر می‌برد، اما آپارتمان‌های کوچک و به اصطلاح نقلی خریداران و متقاضیان خاص خود را دارند.
کد خبر : 12391

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، هرچند به گفته مسئولان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان مسکن گام خروج از رکود در این بازار از نیمه دوم سال گذشته برداشته شده، اما تعداد خرید و فروش واحدهای مسکونی چندان رونقی نداشته است.


در این میان برخی اردیبهشت‌ امسال را ماه طلایی بازار مسکن می‌دانند که علاوه بر خروج این بازار از رکود، جهش آمار معاملات خرید و فروش نیز در آن پیش‌بینی می‌شود. البته به گفته مسئولان در سال جدید یا افزایش قیمتی برای مسکن وجود نداشته و یا این بالا رفتن قیمت‌ها کم‌تر از نرخ تورم خواهد بود.


با این حال بازار مسکن در تهران قیمت‌های خاص خود را تجربه می‌کند، مخصوصا این که واحدهای کوچک هم اکنون با قیمت‌های ویژه‌ای خرید و فروش می‌شوند.


در حال حاضر قیمت یک واحد آپارتمان 38 متری یک خوابه در خیابان علامه شمالی سعادت‌آباد 250 میلیون تومان است. هر واحد آپارتمان 30 متری خیابان خاوران با موقعیت تک واحدی در طبقه اول نیز 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد.


آپارتمان 40 متری 9 سال ساخت در خیابان قصرالدشت تقاطع مرتضوی یک‌صد میلیون تومان به فروش می‌رسد. در همین منطقه قیمت یک واحد مسکونی 12 سال ساخت 36 متری در طبقه سوم با پارکینگ و انباری 117 میلیون تومان است.


یک واحد آپارتمان 37 متری بازسازی شده زیر همکف در محله گلبرگ غربی 85 میلیون تومان قیمت خورده‌است. همچنین قیمت یک واحد آپارتمان 140 متری طبقه اول در نارمک با 2 انباری، 2خط تلفن و پارکینگ 165 میلیون تومان است.


آپارتمان 30 متری تک واحدی طبقه چهارم در منطقه مولوی تقاطع خیابان ولیعصر 77 میلیون تومان به فروش می‌رسد. یک واحد آپارتمان تک واحدی 30 متری 14 ساله در منطقه شهرک اکباتان-بیمه در طبقه همکف 128 میلیون تومان قیمت دارد.


قیمت آپارتمان 33 متری نوساز تک واحدی در طبقه سوم منطقه پیروزی-پاسدار گمنام 105 میلیون تومان است. آپارتمان 40 متری 20 ساله در منطقه اختیاریه شمالی با پارکینگ و بازسازی کامل 245 میلیون تومان به فروش می‌رسد.


در منطقه نواب خیابان قزوین قیمت آپارتمان 38 متری نوساز در طبقه اول 118 میلیون تومان است و آپارتمان 35 متری 8 ساله با یک خواب و 6 متر حیاط خلوت در فردوس غرب-سازمان برنامه 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته